|
||||
|
||||
dat interieur....een beetje vreemd, maar wel lekker!
|
||||
|
||||
Quote:
vreemd??? haha vreemd vind ik het niet, maar tzit wel erg lekker die van jou is trouwens erg mooi! velgen staan um goed! rijd fijn of niet zo'n tdi?
Polo coupe 1.3 Cleaned Golf 3 TDI 81kw Chipped (Donor) Golf 2 GTDI project Audi 80 GLS (Ex) Last edited by Franky B : 14-03-2008 at 19:14. |
|
||||
|
||||
die stoelen zien er wel goed uit! alleen zou ik ze persoonlijk liever zwart willen.
@Steven16v, die golf van je verdiend wel ff een wasbeurt hoor haha, ken je gelijk ff andere foto maken
#9 Lupo 1.9TDI |
|
||||
|
||||
Quote:
ierders zijn ding! ik vind het geel juist wel mooi staan bij het zwart van de rest van het interieur en de kleur van de auto. het springt er wel mooi uit. |
|
|||
|
|||
Als we tog bezig zijn
|
|
||||
|
||||
Hier een paar foto'svan mijn golf3
Hier nog op BBS En nu op TT's en ook nog een van het interieur
|
||||
|
||||
m'n 'nieuwe' velgjes
#9 Lupo 1.9TDI Last edited by Rowan : 15-03-2008 at 18:01. |
|
||||
|
||||
Dit is mijn ride:
Nog helemaal standaard gti 16V, maar not for long, ga nu mijn Ronals 16" polijsten
|
|||
|
|||
hierbij mijn auto
|
|
||||
|
||||
Mijn mk3....
(ligt achter nu ook lager, nog geen recente foto ivm werken en het weer)
|
||||
|
||||
mooie bak! eerst volgende keer dat het weer goed is, ff vrij nemen van je werk om foto's te maken haha
#9 Lupo 1.9TDI |
|
|||
|
|||
in vakantie uitvoering met brood trommel en in middels op deze wielen en 16v eind demper en voor de zomer speel ik hier mee |
|
||||
|
||||
Die laatste is geen golf 3 he
|
|
||||
|
||||
heb je duidelijke foto's van die broodtrommelbevestiging (vooraan)?
|
|
||||
|
||||
Mijn Golfje
Geupdated met een paar nieuwe foto's...
Weinig aan gedaan nog, VR6 Lip en Aero-Twin ruitenlappers gemonteerd. Verder is ie technisch een beetje onder handen genomen maar dat is op de foto's niet te zien Te doen lijstje: -Goed poetsen -Koppeling -Voorruit vervangen -Nieuwe TÜV (September) -Achterbanden vervangen -Intercooler plaatsen -Misschien 40/40 verlagen -Nieuw Golf GTD plaatje scoren ergens...
2008-2010; Golf GTD Special '96 2010- ????; Berlingo HDi '02 Project: Golf I Cabrio '86 Last edited by Wolgast : 18-06-2008 at 10:15. Reason: New Pics! |
|
|||
|
|||
Quote:
laat ik die maar niet plaatsen word ik terplekke afgeschoten het is een originele votex set voor mk3 cabrio je moet 4 gaatjes boren van 17mmdaar onder zitten standaard bussen voor de stevig heid |
|
|||
|
|||
voorbumper is er weer af, originele steekt erop, heb ook laatste schroefdraad opgedraait, zal nog eens fototjes met velgjes posten |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Mijn (ex) MK3 1.8:
Groeten, LRR
|