|
||||
|
||||
Classicline's nieuwe Daily (Vento)
Na het ongeluk maar weer op zoek gegeaan naar een vento of golf variant
Na lang zoeken is dit hem geworden: Een Vento GL TDI 110 pk uit sept. 97 Met schuifkanteldak alles el. en veel andere opties Loopt echt super en moet eerlijk zeggen dat 110 pk met 1150 kg niet tegen valt! Gelijk maar een schroefset eronder gezet en het leer van de ouwe vento erin De Classicline wielen erop en Tadaa.... Betere foto's volgen als het zonnetje weer schijnt en de auto schoon is.. |
|
||||
|
||||
Leuke cruiser!, Nu nog de stoelen op anti-whiplash stand en hij is af
|
|
||||
|
||||
Mooie vento!
|
|||
|
|||
mooi vento en niet overal meer neer zetten he
gr. martijn p.s. ik heb knopje van de elektrische ramen nog steeds niet omgewisseld !
|
||||
|
||||
mooi ding, stiekem vind ik vento's toch ook wel erg leuk!
|
||||
|
||||
Nice! Leuk blok ook!
|
|
||||
|
||||
Ventastisch!! Begint bij mij ook weer te kriebelen om toch maar weer een Vento te nemen. Was net als jij ook op zoek naar een TDI met 110 pk. maar een nette vind je niet snel..........
Succes met je auto!! |
|
||||
|
||||
Thanx allemaal, jammer dat de kleur er nog niet echt mooi uit komt op de foto's
maar komt binnenkort goed. nu idd op passen waar te parkeren.. hopen dat deza langer als 3 maanden vol houd.. Zo als nu blijft ie de komende tijd, Word tijd dat ik me eens helemaal op de cabrio ga storten anders rijd dat ding dit jaar nog niet.. |
|
||||
|
||||
enig idee waar je die engine covers kan krijgen?
|
||||
|
||||
Quote:
idd de keuze in 110pk vento's zijn redelijk beperkt. (was ik ook al achter) Toen ik zocht stonden er de hele tijd wel 2 op... |
|
||||
|
||||
en dan vaak loeders met een berg kilometers of een lelijke lak dr op........
|
||||
|
||||
ziet er echt heel mooi uit
|
||||
|
||||
Mooie Vento!!
110PK gaat idd als de brandweer!!! Succes met de Vento!
|
||||
|
||||
mooi!
Mooi ding inderdaad, ik heb heb hem dus in het echt (in de regen) even mogen bewonderen.
MYSTIC BLUE (paarsblauw) komt met slecht weer op de foto's niet goed over, maar is ook mijn favoriete kleur. Bedankt voor het brengen van het kleppie van je 'oude' Vento; alle aanwezige plekjes zijn inmiddels al bijgetipt en de typeaanduiding is verwijderd! Mooie, nette klep in de juiste kleur Nu even een mooie dag afwachten en dan de boormachine erin... (mijn GT-spoiler moet er toch weer op, hè?!)
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |