Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Derby, Polo MK 1,2 en 3
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 07-03-2008, 17:18
Wilbert's Avatar
Wilbert Wilbert is offline
Forum Newbee

Default VW Polo aangeschaft

Heey,
Ik zal me even voorstellen aangezien ik nieuw ben:
Ik ben Wilbert, woon in Breda en ben 18 jaar (20 maart 19) Heb sinds deze week een VW Polo Fox Cupe uit 1994. Hij ziet er nog erg goed uit.

(grotere en betere fotos zal ik later plaatsen nu regent het een beetje :P).

Ik heb alleen wat kleine vraagjes.
- Er is in gerookt, de geur krijg ik wel weg met ambi, maar het dak is wat geel is daar iets voor?
- Er zit een rotte stikker op de kofferbak, kan ik die gewoon weg krijgen met stikker verwijderaar zonder dat er iets met de lak gebeurd?

Ook ben ik aan het kijken of ik hem wat kan bewerken. Maar dat weet ik nog niet Aangezien ik maar een studentje ben en al me geld wel kan gebruiken haha
Reply With Quote
Old 07-03-2008, 17:36
AryX's Avatar
AryX AryX is offline
VW Addict

Send a message via MSN to AryX

hey Wilbert, ten eerste van harte welkom hier!
je Polo ziet er zeer netjes uit, ben benieuwd wat je plannen ervoor zijn
En wat je dak betreft.. je kunt het proberen met een goede borstel en een goed schoonmaakmiddel, hopelijk krijg je wat weg, maar denk zoiezo niet dat je alles weg zult krijgen zo. je kunt anders ook een stoomreiniger proberen, misschien werkt dat..
En wat de sticker betreft.... Ja dat ligt er maar net aan wat voor soort lijm er gebruikt is bij het maken van die sticker. je hebt van die stickers die je er niet af krijgt zonder de boel te slopen, maar je hebt ook stickers die er wel af gaan.. Welke van de 2 het ook is, wees heeel voorzichting bij het lospeuteren.

Volkswagen Polo II Coupé 1990
Volkswagen Polo IIF Coupé 1994
Volkswagen Jetta II 1.6 Automaat 1987
Seat Exeo TSI 2011
Reply With Quote
Old 07-03-2008, 17:44
Siroj.'s Avatar
Siroj. Siroj. is offline
VW Fanatic

Welkom, welkom! leuke bak heb je!

Die van mij is een tijdje terug bij een car cleaner geweest, daar heb ik de hele binnekant van de auto een beurt laten geven. en hij is echt als nieuw terug gekomen. is miss. ook een optie voor je gele interieur

enja die stikker, gewoon er af trekken en daarna eve polijsten. zie je er niks meer van

succes er verder nog mee! groet joris
Reply With Quote
Old 07-03-2008, 20:51
Bas's Avatar
Bas Bas is offline
Postwhore

Send a message via MSN to Bas

Als je de sticker met de föhn verwarmt komt ie wat makkelijker los. Spullen als stickerverwijder/oplosmiddeltjes zou ik als laatste optie bewaren voor je lak!

Laat de high-resolution foto's maar komen!
Reply With Quote
Old 07-03-2008, 21:57
Kevertje007's Avatar
Kevertje007 Kevertje007 is offline
Forum Newbee

Heej wilbert,

ouwe bekende leuke wagen man, uiteraard omdat ik dezelfde heb :P haha netjes voor elkaar zo niet teveel aan doen lekker ori houden verlagen paar nette velgjes en een super leuk autotje.

suc6 ermee

greetz
remko
Reply With Quote
Old 09-03-2008, 16:43
Wilbert's Avatar
Wilbert Wilbert is offline
Forum Newbee

ff wat goeie fotos, jammer dat het in ons kikker landje altijd regent. Ik kom wel uit echte VW familie me pa heb een passat ( zie foto 2 ) me ma een Polo, me broer een golf GTI en me andere broer had een golf :P

Ik heb de 33 kW polo, 4 versnellingen. Naja de 130 haald ie met gemakt dus dat is geen probleem :P:P

De wieldoppen zijn nog redelijk nieuw maar kben wel opzoek naar mooie velgjes :P:P

Ps. de bekleding is wat beschadigd zoals je ziet is daar wat aan te doen? (naald en draad zeker :P)

Last edited by Wilbert : 09-03-2008 at 16:46.
Reply With Quote
Reply

Posting Rules