|
|||
|
|||
Vervanger voor middendemper...
Hallo mede VW liefhebbers,
Na behulp van jullie heb ik een middendempervervanger gevonden. Het kost 2 1/2 keer minder dan de normale middendemper 35euros vergelijking met 85euros. Maar ik heb nu de volgende vragen. 1) is het slecht voor de motor? 2) is het geluid HEEL erg luid? 3) word het geaccepteerd voor de APK? Ik hoor het van jullie en alvast bedankt ! |
|
||||
|
||||
1) nee
2) het word waarschijnlijk wel een stukje luider ja ,hangt er ook vanaf of de rest van de uitlaat nog origineel is ,of dat er een sportdemper al onder zit . 3) ja ,is geen probleem
|
|||
|
|||
Quote:
Zeer duidelijk en overzichtelijk antwoord hoor ! Hartelijk bedankt ! Ik ga die vervanger bestellen. De rest van mijn uitlaat is origineel (geen sportdemper) Leuke uitlaat geluid vind ik ok, maar niet in zo een niveau dat het wordt irritant voor andere. Plus ik heb zo veel geld uigegeven op apk en reperaties dat ik niet zo veel heb voor "leuke" dingen aan mijn auto te doen (b.v mooie sportstoelen, feelgood sportstuur, leuke sportvelgen...enzovoort) Groeten Dimitris |
|
|||
|
|||
waar haal je hem vandaan?
|
|
|||
|
|||
Quote:
http://www.nlpower.com/group/dempervervangers.html Ik heb een email gestuurd om te vragen of ze voor mijn jetta een vervanger hebben staan en ik kreeg een positieve antwoord ! Success !
|
|||
|
|||
Hier haal je een echt middendempertje voor 39 euro .. inc verzendkosten
http://www.rvparts.nl/N_frame.html?...www.rvparts.nl/ |
|
|||
|
|||
Quote:
Ok ik heb het op mijn favorieten toegevoegt. Je weet nooit, bedankt voor de tip.
|
||||
|
||||
Heb wel zo'n middendemper vervanger liggen voor een 1300 of 1600 motor!
|
|
||||
|
||||
hier, heb je een filmpje.. mijn ex met middendempervervanger:
http://www.youtube.com/watch?v=FndrgBglV3Q
|
|||
|
|||
alleen met middendempervervanger?
|
|
||||
|
||||
ja, alles origineel alleen de middendemper ertussenuit
|
|||
|
|||
roffel.. roffel.. roffel.. leuk bescheiden geluid.
en ik dacht dat mijn jetta ook zo'n roffel zou krijgen... zit er een tering kabaal in nu!! maar heb ook geen 1600 of 1300 back ontopic! |
|
|||
|
|||
Quote:
Mijn jetta is bj.1990 CL 2deurs 1600 en voor 35euros dan koop ik wel een nieuwe. Misschien OuwePolo heeft interesse. Bedankt voor de tip
|
|||
|
|||
JA, zeker wel, maar ik zit een beetje krap bij kas... Ik heb een 1.3MH met kat in de voorpijp, waarna de middendemper komt, past dat?
|
|
||||
|
||||
Ik heb bij mijn Golf er een middendempervervanger tussen hangen, en zo'n uitlaat met S-bocht van BKcustoms. En het geheel maakt nu een aardige herrie
|
|
||||
|
||||
Bedoel je zo'n pannenkoek vervanger? zo'n s bocht ding dus? Ik had er een van supersprint onder mijn 16v edition, en de verschil was echt wel te merken. Oke, ik had ook een Remus spaghetti, geen Kat, remus midden pijp, dan die s bocht en dan een supersprint eind demper. Ding maakte echt een kabaal, maar wel een leuk kabaal....lekkere diep geroffel en af en toe en paar flinke knallen en een leuke steekvlam van een half meter maar dat lag meer aan de motor