|
||||
|
||||
ieder zn ding natuurlijk, maar ik zou een mk1 liever in een wat zeldzamere (orginele) kleur zien, lieft uit de eerste bouwjaren (blauw, groen etc)
verder is dit natuurlijk een wonderschone mk1, erg netjes!
|
|||
|
|||
Quote:
thnx kerel, en de org. kleur van deze auto was Manilagrun!! Een hele mooie kleur ook alleen dit vind ik ook wel mooi!! Dus als het 1 van die 2 kleuren was geweest had ik het ook niet erg gevonden!!
|
||||
|
||||
wat een heisa om een paar kapjes
zitten ze er eindelijk op? hee salih morgen gaan we shampoo |
|
|||
|
|||
Quote:
idd pik!! flat on the floor 2 Deurningen!!
|
|||
|
|||
quote="gti-er"]Haha wat 5 min. zoeken op MP kan doen, een org. chroom spiegeltje!!! 8)
En ook smoke knipperlichtglaasjes van Hella gekocht, nu heb ik ze alle 3 oranje,wit en smoke!!! :mrgreen: Nu de picca's: knipperlichten monteer ik pas zaterdag!!! [/quote]
|
||||
|
||||
vet hoor, maar waarom zijn de voetjes niet chrome?
|
|||
|
|||
Quote:
thnx man!! en ja dat snap ik ook niet maar er staat toch echt het VW-Audi logootje onder het voetje. Dus org. is hij zeker!!
|
|||
|
|||
wel een slechte foto maar ja!!! nieuwe fotoooooooooooooooooooo's!!
|
|||
|
|||
ik dacht laat ik maar een paar dagfoto's plaatsen, want de avondfoto's waren niet echt geweldig!! :mrgreen:
Nu de RM's nog!! 8)
|
|||
|
|||
nou mensen nieuwe elektroische ontsteking gemonteerd en.................. tis een wonder hij blijft en slaat zelfs helemaal niet af!! 8)
Alleen het lijkt wel of dat het probeert, dat hij dus wel wil afslaan!! Dus misschien moet ik hem nu gewoon beter afstellen? de foto's hoe dat eruit ziet: rechts de module en links de nieuwe bobine!! en het zooitje wat er vanaf komt!! dus nu is het afwachten!!
|
|||
|
|||
staat deze niet op marktplaats?
|
|
|||
|
|||
Ja idd (prijs 5000 euro :O)
|
|
|||
|
|||
Quote:
vraagprijs mensen, is slechts een vraagprijs!!
|
||||
|
||||
Ik begrijp maar deels waaorm je hem wilt wegdoen Salih... als ie nu goed loopt, gewoon houden, echt waar!
Bij aanschaf van een oudere zijn wel weer andere dingen mis.. nu weet je tenminste wel dat de rest van de Golf goed is, houden dat ding, laat m in de regio
|
||||
|
||||
zolang er een mk1 voor in de plaats komt mag je hem van mij best verkopen!
|
|||
|
|||
@ ZOAB: nu dat hij goed loopt is het wel fijn ja. Ik was echt wanhopig!! Op een gegeven moment wordt je er gewoon moe van!!! Misschien eerst de RM's eronder en dan beslissen!! Maar ik denk dat het dan nog moeilijker wordt om hem weg te doen!!
@ Emiel: Als ik hem wegdoet komt er waarschijnlijk geen Mk1 meer!! Deze ellende wil ik niet meer voor de 2de keer meemaken, maar zoals hij zo blijft lopen, is hij voor mij goed genoeg!!
|
||||
|
||||
Ik ken dat gevoel, dat ovekwam mij ook bij mijn eerste mk1.
Heb nog nooit zoveel autopech gehad met een auto. Nadat ik hem had verkocht, maar gauw weer eentje teruggekocht. Want had er spijt van gekregen !!! |
|
||||
|
||||
mooi wagen idd net wat samurai zegt hier ga je vast spijt van krijgen
en je weet nooit wat je weer krijgt mischien koop je een nieuwere auto kan ook van alles mee geburen mooi houden |
|
|||
|
|||
@ Samurai en marcmk1: komt helemaal goed jongens, begin weer een beetje hoop te krijgen in de 1!! Ik hoop dat met de RM's eronder de liefde weer terugkomt!!
|
|||
|
|||
nou eeeuh!!! vergeet het maar hij doet het nog!!!
ik snap er niks van, teveel benzine krijg hij niet, want hij stink niet!!! misschien de regelaar kapot van de stationair-toerental!!! ik wordt helemaal gek!!