|
||||
|
||||
Origineel NL Audi 80 LS uit `79 / Update met nieuwe foto`s
Verkocht
Last edited by Lieuwe : 03-04-2008 at 16:20. |
|
||||
|
||||
1800 carb motor heb ik staan voor de eventueel geinteresseerden! In zeer goede staat!
Sorry voor de offtopic Lieuwe |
|
||||
|
||||
Iemand nog een leuk low budget belastingvrij project ?
|
|
||||
|
||||
Er zit dus geen blok in?
|
||||
|
||||
Mine
Wanneer kan ik langskomen Lieuwe? Neem zelf wel even koffie mee dan...........
|
||||
|
||||
Ik heb nog een compleet 1800i blok liggen uit een Passat. Is identiek aan deze auto. Een "standaard" 1800 motor heeft een "platte" carterdeksel, deze motor eentje met een "uitsparing" omdat deze half boven het subframe hangt.
Onder aanzicht; Sorry voor het offtopic, maar misschien dat de volgende koper erbij gebaat is
|
|||
|
|||
Ik bied je 175 euro daar wil ik hem wel voor hebben zoals ie nu is dan want bij de vorige keer zat er meer op nu zijn de achterlichten er ook al af misschien nog wel meer ?
|
|
||||
|
||||
Volgens mij is deze al verkocht...
|
|
|||
|
|||
JA das lekker laat hem er dan een slotje op gooien , hij staat ook nog steeds te koop op MP
Gaat ik op zoek naar een ander. |
|
||||
|
||||
Up.
Was was verkocht aan Dasher, maar deze deal gaat helaas niet meer door. Dus hij is weer te koop. Vaste prijs 300€ en dan krijg je alles erbij dus ook de 5 bak. |
|
||||
|
||||
Zaterdag ruil ik de 5 bak om met een 4 bak.
Hiervoor vang ik weer een paar centen dus mag de auto nog goedkoper weg Als iemand interesse heeft hoor ik het graag. |
|
||||
|
||||
Auto is nu incl een goeie 4 bak.
250€ is de laatste prijs. Als die hier niet voor weg gaat dan ga ik zelf nog wel eens knutselen |
|
||||
|
||||
Up
Inruil van goedkope Golf/Polo oid is ook mogelijk. |