![]() |
|
|||
|
|||
![]() zoals de titel het zegt, ben ik op zoek naar de BONRATH bumpers, voor op een mk1. zowel vooraan als achteraan.
![]() het zouden de TYP 7040 moeten zijn, dwz. dat ze direct op de clipperset wielbogen moeten passen. voor alle duidelijkheid, het zijn dus mk2 bumpers die rechtstreeks passen op de wielbogen. hier een foto ervan. ![]() ![]() wie kan mij hieraan helpen????? ik heb originele clipperset bumpers liggen die ik eventueel wil omruilen. ik woon in België, maar kom er gerust om naar Nederland hoor :mrgreen: laat maar iets horen als je wat hebt ![]() grt. Mk1lowdriver |
|
||||
|
||||
![]() Die bumpers heb ik ook
![]() ps. bumpers zijn besteld bij bonrad en geleverd door dietrich ![]() Last edited by ruud's fridolin : 08-02-2008 at 17:01. |
|
|||
|
|||
![]() ja ik heb ze ook besteld..............maar zijn nu blijkbaar niet meer te verkrijgen
![]() dus als iemand er wel nog kan aangeraken, hoor ik het graag hoor ![]() |
|
|||
|
|||
![]() niemand die ze heeft, en eventueel wil weg doen??
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wil ze wel wegdoen, maar dan moet je de auto erbij pakken.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ja dat ga ik niet doen hoor
![]() ik zit zelf al met een redelijk projectje, dus ik ga er geen meer bijnemen hoor ![]() maar toch bedankt voor het aanbod ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mwoah ruuds golfje is niet echt "een projectje"..
|
||||
|
||||
![]() Het blijft altijd een project.
![]() |
|
|||
|
|||
![]() hé ruud, ik ben eens het een en ander gaan opzoeken.............en jij bent eigenlijk de reden waarom ik deze bumpers nu aan het zoeken ben.
in 2002 kocht ik mij een boekje waar een goudkleurige golf 1 in stond. en ik vond hem zo schitterend dat hij tot op de dag van vandaag nog altijd vers in het geheugen staat. ik zag daar de bumpers op zitten die ik nu zoek, in de tijd dat ik mijn bumpers kocht bestonden deze nog niet, of had ik ze toch nog nergens gezien ![]() ik zij zo bij mezelf, deze wil ik ooit hebben. en nu gaat mijn cabby terug volledig uit elkaar, en wordt hij volledig herspoten, dus vondt ik het nu tijd om de bumpers die ik altijd al gewilt had te kopen. maar nu is het blijkbaar het probleem dat je ze niet meer nieuw kan kopen ![]() dus daarom ben ik nu op zoek naar mooie 2de hands hé ![]() eventjes off topic, maar hier is de link naar mijn projectje ![]() http://www.golfcabrio.com/viewtopic.php?f=25&t=1205 |
|
||||
|
||||
![]() marktplaats staat nog een set van mark uit Ede
zoek maar op : onderdelen volkswagen :trefwoorden : bonrath Ede vrijdag gaat ie op wintersport had ik gehoord van hem.
|
|||
|
|||
![]() hé bedankt voor het aanbod, ik heb al eens gezocht op MP, maar ik vindt het blijkbaar niet direct terug
![]() heb jij soms de link ergens ![]() alvast bedankt hé ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Had je al gezien, was niet goed...
Last edited by RubenD : 19-02-2008 at 00:05. |
|
|||
|
|||
![]() nee dat is juist, ik heb nu juist hetzelfde, ik zoek de andere bumpers, zie de foto's bovenaan het topic maar eens goed
![]() |
|
||||
|
||||
![]() http://www.skg-carstyling.nl/skg200...?prod_id=000046
http://www.skg-carstyling.nl/skg200...?prod_id=000044 |
|
|||
|
|||
![]() nee dat zijn ook niet de juiste, dit zijn gewone mk2 bumpers zoals ik heb, als je goed kijkt, zie je dat deze niet op de clipperset passen, van een cabrio
![]() |
|
||||
|
||||
![]() aaah...heeft nlpower deze niet? Beste kun je mailen of bellen naar deze mensen soms ligt het ergens in een magazijn wat vaak vergeten word.
|