|
||||
|
||||
Zou die sub wel even aansluiten
|
||||
|
||||
Quote:
Is een universele kist ,die heeft aansluitpunten aan beide zijden
|
||||
|
||||
prachtige jetta's! Vind alleen het spoilertje achterop die rode niet zo...
Verder echt mooi! |
|
||||
|
||||
Kleine update weer eens !
Met dank aan JettaMaNiA zijn de 13 inch steelies vervangen door een set 15 inch alu's ! Want ik was al weer een beetje zat van de wieldoppen ,en omdat er een set bandjes aan vervanging toe was ,was dit een mooi moment om de hele set maar te vervangen ! Er zit nu een set RH's onder ,in de maat 7x15 et 37 ,met een 195/50x15 bandje ! wel in combinatie met een spoorverbreder hier en daar ,en ben er best tevreden over (zeker in vergelijking met het oude 13 inch staal) Fototime !!! (ja de auto is vandaag ook maar weer even goed gepoetst ,want dat was ook wel weer nodig !) Lijkt toch een stuk beter dan dit !( en rijd ook véél beter !)
|
||||
|
||||
ah, het supermerk Roadhog zijn ze niet enorm lawaai-ig? vond ik wel iig
|
||||
|
||||
Quote:
Ik moest inderdaad ook even lachen bij de aanblik van het merk Roadhog ,maar ze zijn nog als nieuw ,en voor zitten een set Rotex ,maar het is ook een low budget setje voor de daily natuurlijk Maar het lawaai valt me 100 procent mee tot nu toe
|
|||
|
|||
Hele verbetering, het zwart staat ook erg mooi bij de auto.
|
|
||||
|
||||
mooie velgen staat hem veel beter dan het staal
|
|||
|
|||
staat mooi zo wytze.
|
||||
|
||||
Toch zal er wel één van deze set's weer onder komen als de auto straks weer klaar is (de rode word dit jaar hier een daar eens goed aangepakt ,want er zitten wat hardnekkige roestplekjes!)
Maar tot die tijd kan hij mooi op de RH's blijven rijden !
|
||||
|
||||
zeker mooie jetta
|
|
|||
|
|||
vond het al machtig lang duuren die doppen
|
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Nice! Ziet er idd een stuk beter uit, Wytze!
|
||||
|
||||
Vette jetta's heb je daar, die rode vind ik persoonlijk echt heel gaaf...!!!
gr Lars
|
||||
|
||||
Fijn dat je er blij mee bent!
Maar bij het zien van de zomerpics hoop ik dat de winter gauw afgelopen is!! Azevvvvv time! |
|
||||
|
||||
Vond die compomotive's toch nog het mooist staan :P
|
||||
|
||||
Quote:
Dit vond ik ook niet verkeerd hoor , maar ze staan ook zo mooi onder de golf
|
||||
|
||||
Die velgen heb ik onder mijn oude Santana gehad, lekker breed velgbed. Ze zijn wel 15" maar passen maar net om 13" remmen heen.
Passen alleen betere bij een MK2 met smalle bumpers. Dus die zou ik ook nog even monteren als ik jou was
|
||||
|
||||
die klepspoiler zou ik rood maken ik vindt het een beetje efbreken op de kont van de auto hij valt zo erg op zeg maar, verder blijft het een vette bak, gr ronnie