|
||||
|
||||
Ron miche
hoi ik ben Ron en ik woon in belgie
ik ben al effe bezig aan een VW caddy 1 van 1984 foto's zal ik later toevoegen want ik heb ze momenteel nog niet maar ik kan wel zeggen dat hij niet bepaald orgineel meer is |
|
||||
|
||||
Welkom, ik ben benieuwd!
|
|
||||
|
||||
Hoi Ron, ook vanwege mij van harte welkom hier... ik ben hier zelf nog niet zo heel lang lid, daar ik door het caddy rijden op ander forum zit... Maar in t verleden altijd fervente golf-rijder geweest dus kwam ik hier wel eens kijken. Mmh caddy rijder, LEUK En dan nog iemand die ook in België woont, zin om af en toe mee caddy meetings te doen???
|
||||
|
||||
welkom
zou ook graag snel de foto's zien. succes ermee |
|
||||
|
||||
hier zijn dan de foto's
er is nog veel werk en de achterkant word iets speciaals en laat ik nog niet zien om copy's te voorkomen binnenkant wielkasten ook met metaal voorzien zelf gepolijst wiel onderlip weggehaald en verstevigd nieuwe binnenspatborden en een polo raan achterin |
|
||||
|
||||
Quote:
lijkt me leuk alleen de caddy duurt nog wel een jaar voor dat die af is maar waar woon jij ergens in belgie ik in lommel |
|
|||
|
|||
welkom hier op het forum.
|
||||
|
||||
Welkom op het forum...
Gr ronnie
|
||||
|
||||
Toch niet jou achterkant hoop ik....?
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Denk het wel:
Plaatje: http://i16.photobucket.com/albums/b...caddy12copy.jpg http://www.radiocontact.nu/?see=21&detail=19233 Bijnaam: lexusron E-mail: ronmiche1@hotmail.com Plaats: Lommel |
|
||||
|
||||
Die achterkant ziet er nep uit, dus neem aan dat dit ook nep is. Project klinkt leuk, heb je foto's van het totaal plaatje?
|
|
|||
|
|||
Quote:
das toch ni mis |
|
||||
|
||||
eigelijk was dat mijn eerste idee
ik heb dat gemaakt met photoshop ik weet niet hoe jullie er aan zijn gekomen maar ik vind het knap dat jullie het gevonden hebben maar gelukkig heb ik deze achterlichten niet gepakt ik heb iets heel anders en dat is ook net het enige wat niet van een vw is grtz Ron |