![]() |
|
||||
|
||||
![]() gisteren de nieuwe auto van me vriendin opgehaald. het is een polo 6n geworden uit 1999 die in 2006 ingevoerd is uit duitsland. super nette auto met hele lage kilometerstand, stuurbekrachtiging, dubbele airbags en onderhoudsboekjes.
wat plannen voor de komende tijd zijn, bijpassende hoofdsteunen te zoeken voor achter, 6n2 achterlichten, op den duur wat leuke wieltjes en voor de rest heel netjes houden en wat dingen netter maken. helaas geen centrale vergrendeling, maar die wou ik er zelf op zetten en het liefst met afstandbediening. iemand nog wat informatie wat goede setjes zijn en die gemakkelijk in te bouwen zijn? foto's ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Gefeli, leuk bakkie.
|
|
||||
|
||||
![]() VETTE SHIIIIIIIIIT.
![]() Wat zijn je plannen precies want ik zie dat je vriendin geen last heeft van hoogtevrees! groet Rogier Tipje: ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Iemand nog wat suggesties wat goede setjes zijn voor de centrale deurvergrendeling?
|
|
||||
|
||||
![]() Ik heb zelf geen idee, zie ze wel veel op ebay.de voorbij komen voor niet al te veel geld.
|
|
||||
|
||||
![]() heb zelf een setje gekocht via Marktplaats, voor 20 euro.. incl. afstandsbediening (2x)
Is echt goed in te bouwen, maar de motortjes klinken niet heel degelijk... Was te verwachten voor dat geld, maar het werkt wel feilloos, ook met de remote! Mijn tip is: koop een duurder setje, voor een eurootje of 80-100,-. Dan heb je denk ik een set waar je veel langer plezier van hebt. Ik verwacht dat mijn motortjes na een flinke winter met veel regen (of zoals hier ook in de zomer veel regen...) op een gegeven moment er mee kappen.
|
||||
|
||||
![]() Een vraagje,
in de polo zit een standaard " geintegreerde" radio nog met casette. ik weet alleen niet hoe je deze radio er uit kan halen, iemand ervaring mee. ik heb geen foto. |
|
||||
|
||||
![]() Originele radio kun je er gewoon uit joepsen met 4 spijkers (als het goed is zitten er in het front 4 gaatjes) En leuke centrale vergrendeling setjes zijn er van autostyle of fk prijzen zo rond de 50 a 60 euro maar die zijn wel super degelijk.
|
|
||||
|
||||
![]() nieuwe achterlichten, morgen worden ze gemonteerd. gaat ongetwijfeld super staan!
[IMG] [/IMG] |
|
|||
|
|||
![]() leuke auto maar ik zou gelijk andere bumpers erop zetten van een nieuwe 6n dus dikke bumpers die uit 1 deel bestaan
![]() |
|
||||
|
||||
![]() zeer zeker dat dat mooi gaat staan die nieuwe lampen vooral in een zwarte auto.
en indd koop een duuder setje voor de cv. ik heb zelf ook een beter setje er in gezet want met de vorige als het had gevroren dan ging hij wel open maar niet meer dicht met de remote de motortjes konden dat niet aan. nu met de duurder set is het probleem verholpen. gr ronnie..
|
||||
|
||||
![]() heb al een een setje voor de centrale vergrendeling liggen, maar nog geen zin gehad. en die zin zal ook wel niet komen nu met de nieuwe aanwinst. achterlichten zitten er al wel in. staat erg goed.
|
|
||||
|
||||
![]() foto`s
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ik sluit me aan bij polo-power
|
||||
|
||||
![]() In het display van de kilometer teller, brandt al een tijdje het olie lampje. met andere woorden dat de olie vervangen moet worden. nu is dit allang gebeurd, maar het brand nog steeds.
weet iemand hoe ik dit kan verhelpen, zodat het niet meer knippert in het display?
|
|||
|
|||
![]() Volgens mij betekent dit toch niet vervangen van de olie? Maar dat er te weinig olie in zit?
|
|
||||
|
||||
![]() oliepeil is wel goed.
|
||||
|
||||
![]() Oliedruk
![]()
|
||||
|
||||
![]() oke, dan ga ik dat ff bekijken, bedankt!!
|
||||
|
||||
![]() volgens mij heb ik mijn vraag ook niet helemaal correct gesteld.
de digitale kilometerteller van de auto geeft de tekst olie aan, nadat de auto gestart is. het is geen lampje, maar een tekst die erin komt te staan wanneer de auto gestart is. deze blijft even knipperen en gaat na 5 min. weg. het lijkt me dus dat deze tekst wordt aangegeven omdat de olie ververst moet worden, maar dat is pas gebeurd, hierna begon de tekst te knipperen. hoe kan ik het knipperen stoppen?