|
|||
|
|||
golf 3 vr6 onderdelen
ik sloop een golf vr6 de motor en aandrijf lijn heb ik verkocht
deze uit descene afkomstige golf is mintgroen en heeft een verlengde motorkap van ijzer en is netjes gemaakt voor slechts 80 euro heldere golf 4 koplampen voor 80 euro achterlichten half wit< helder > half rood 60 euro 17 inch imitatie porsche cup velgen die met de gedraaide spaak met 2 mooie 205 40 17 en 2 nagenoeg gladde banden deze zijn zonder adaptor te monteren voor 400euro verders hangt er nog van alles aan zo als t interieur electriche raam mechanisme aparte zij skirts een schroefset <de achterste schok brekers zijn lek >
|
|||
|
|||
en verders is hij helemaal heel ......het was een super apart ding ,,,en nu slacht ik de motor dr uit ....
|
||||
|
||||
ik zoek nog een raammotor voor de bestuurderszijde. mag ook het complete mechanisme zijn, wat wil je daarvoor hebben?
|
|
|||
|
|||
heeft deze golf een compleet in kleur gespoten achterbumper?
anders heb ik daar ook wel intresse in. |
|
||||
|
||||
Heeft deze golf een 1-delige pook +hoes in goede staat (leder?)??
Zo ja, dan heb ik interesse. PM de prijs maar.
|
|||
|
|||
verlende motorkap nog te koop
zoja pm me even heb intresse bvd richard |
|
|||
|
|||
Quote:
nog geen reactie mogen ontvangen |
|
|||
|
|||
Heb intresse in de motorkap, achterklep(als die er nog is) en de achterbumper.
Wil dit als set overnemen. Pb me maar een prijs. Had je een pb gestuurd. Echter je inbox is vol.
AOW ---> Auto Onvriendelijke Woonwijk Ex, Golf 3 1.8 GT '92, R.I.P Ex, Polo 1.3 Sprinter '88, SOLD Ex,Golf 2 GTI 1.8 8V '89, SOLD Ex Golf 2 1.3 CL '89 , SOLD Ex, Jetta 2 1.6 GL '91, SOLD Golf 2 1.3 CL '91 DAILY..op C2's.. |
|
|||
|
|||
nog geen reactie heb eventueel ook in meerdere delen intresse
|
|
|||
|
|||
topic nog in gebruik??
|