|
|||
|
|||
Zo mensen,
Even weer een update van de vorderingen aan de golf. Het dashboard staat nu in elkaar, deze moet nog mooi op gepoetst worden. Nog een mooie poep rolhouder gevonden voor op de hoedenplank. En nog een paar foto's rondom de auto, en van het naaimachinetje. Ik hoop binnen kort een filmpje te kunnen maken dat we hem gaan strarten, en dat hij het dan ook doet. Groetjes, Patrick. |
|
||||
|
||||
Prachtige golf 1 zeg, erg mooi gerestaureerd!!!
Wat voor een wielen ga je eronder zetten? |
|
|||
|
|||
De atsjes komen er terug onder, toen ik hem kocht zaten die er nieuw onder.
En ik heb er alleen mee naar huis gereden, en gelijk bij thuiskomst in de velgenboom gehangen. Dus deze zijn in concoursstaat, ik heb voorlopig nog geen BBS centen, ik zou graag RSen willen hebben met een gouden hart. |
|
||||
|
||||
zeer netjes geworden ben benieuwd naar t totale plaatje straks met de wielen eronder alleen 1 vraagje......
ga je de distributieriemkap niet monteren???er zal maar een steentje tussen komen..!!!!! johan |
|
|||
|
|||
Hoi Johan,
De kap komt er niet op dat klopt, maar als de kap er wel op zou komen, zit er altijd nog een gat aan de onderkant waar ook stenen in kunnen vliegen, en dan blijven ze er nog een poosje in hangen ook. Ik denk dat het ook meer voor de veiligheid is voor personen. Voor geleiding van de riem is hij ook niet bestemd, dan zou de riem gaan rafelen met de tijd. Groetjes, Patrick. |
|
|||
|
|||
da is ne hele boterham voor te lezen MAAR wel ZEER DE MOEITE
pracht van en golf |
|
|||
|
|||
Echt een heel dik project, mijn complimenten. Wat je met de klinken hebt gedaan met bicolor heb ik ook klaar liggen voor me G1. Nu weet ik hoe het gaat staan.
Hoop deze eens in het echt te mogen aanschouwen, echt een juweeltje! |
|
||||
|
||||
nice
|
|||
|
|||
echt complimenten, heb je topic even doorgelezen.
super mooi werk
|
|||
|
|||
Heb je topic doorgelezen, en echt puur respect voor je man.
Die motor ruimte ook, wat vind ik dat schitterend echt helemaal mijn ding En dan het interieur ook schitterend alleen het stuurtje vind ik persoonlijk wat minder. Het achterruit zonder verwarming ook zo schitterend. Het chrome en de vergulde onderdelen zijn gewoon weg schitterend, heb er niet veel woorden meer voor.... |
|
|||
|
|||
Zo mensen een klein filmpje van het starten van de Golf, eindelijk na 3 jaar is het dan zover.
Hij moet nog wel nagetrokken worden en afgesteld, maar ik vind dit al heel wat. Het starten van de golf MK1. Groetjes, Patrick. |
|
||||
|
||||
Topbak!! Respect..
|
|||
|
|||
Zo mensen gisteren is de auto weer aangemeld bij de RDW, en vanaf vandaag zit hij weer in de verzekering.
Volgende week gaan we voor de APK, en word hij gelijk na gekeken, uitlijnen, op de goede hoogte geschroefd. Foto's volgen. Groet, Patrick. |
|
||||
|
||||
Quote:
Kijk eens aan, dat is goed nieuws na een zo lange tijd!!! |
|
|||
|
|||
Zo mensen,
Ik ben eindelijk weer een beetje gekalmeerd na gisteren, maar ik heb er nog goed de balen van. De auto hebben we al laten draaien, om even warm te laten worden, en toen af laten koelen. Dit is vorige week allemaal gebeurt, dus gisteren is mijn kameraad geweest om de kop na te trekken. Alles zag er heel goed uit, na het eten zou ik dan mijn eerste proefrit gaan maken. Garage deur open en starten maar, auto naar buiten gereden en even laten draaien, toen kwamen er nog bekende langst. Dus even een praatje gemaakt ( een minuut of 10 ) terwijl de auto nog gewoon liep, en zeer mooi ook. Het vrouwtje zij nog, we kunnen wel even mee naar de groenteboer, net buiten het dorp bij ons. De kleine voorin en het vrouwtje achterin, en daar gingen wij, wij kwamen bij de kruising en een raar zwiepend geluid en daar stonden wij gestrand op de weg. In de eerste instantie dacht ik gelijk aan de distributieriem, maar die zat er nog op, startmotor ging ook nog rond, maar de motor sloeg niet aan. We waren toch al gauw een kilometer of 2 van huis, dus het vrouwtje moest om de Golf 5 thuis, en ik bleef bij Levi. Bij thuis komst heb ik mijn kameraad gebeld over het gebeuren, die is gelijk gekomen na zijn werk. Alles stond zo vast als een deur, distributieriem eraf ( deze was aan de onderkant helemaal afgerafeld ) en in de nokkenas geen beweging in te krijgen. Ik heb wel een paar foto's geschoten, maar ziet er niet goed uit, morgen komt hij verder de boel inspecteren hoe de schade is. Dus al met al gaat het weer fantasties, ik heb gelijk besloten om niet met de golf 1 naar de See te gaan maar met de Golf 5. En dan nog wel met de autotrein vanaf Düsseldorf naar Villach ik ga voor zekerheid, maar bij mij weet je nooit. En dan te bedenken dat ik van de week vrij heb genomen om de auto APK klaar te maken, dit is wel een beetje balen, maar ja we gaan weer gewoon verder. Sorry mensen voor het lange verhaal maar moest dit even kwijt, even mijn hart luchten. Groetjes, en hou jullie wel op de hoogte. Patrick. |
|
||||
|
||||
das mooi klote kerel(ken t gevoel.. had jaren terug mijn golf2 gti project afgerond en week later werd ik aangereden.)
maar je moet moed houden. keep up!!!!!! johan |
|
|||
|
|||
dat is idd klote.
Niet opgeven hij is nu net af en ziet er super uit.
|
|||
|
|||
Dankje jongens, dit doet me goed
Patrick. |
|
||||
|
||||
Dat is inderdaad slecht nieuws. Wat zie ik precies op die foto's, is dat ijzervijlsel wat rood omcirkeld is?
Succes met het maken, en je moet gewoon met die mk1 naar oostenrijk!