|
|||
|
|||
de zijflanken in het wit of zwart .
het is maar en idee ! |
|
|||
|
|||
gewoon zo houden tho
wit maken kan altijd nog of die hout print van de karwei weet je nog maar dan wel dat creme witte gr mike |
|
|||
|
|||
zo houden.
|
||||
|
||||
Quote:
Ik hou wel van two-tone, maar dat is helemaal niet belangrijk.......
|
|||
|
|||
ik denk dat ik m zo hou..
Ik ben nog wel op zoek naar een imperial zijn alleen bij paruzzi zo teringduur!! |
|
||||
|
||||
ik zou de kantjes wit maken da`s toch wat speciaaler maar wel een mooie wagen hoor en voor je Pa een dikke Pluim wat een toffe kerel, dat hij zo aan je auto mee hobby`t gr ronnie
|
|||
|
|||
zo dit weekend heb ik er mee gereden!!!!
Lekker stuiteren door het dorp en natuurlijk veel bekijks haha Alleen we zitten zo te kloten met de elektro De achterlichten werken en de knipperlichten.. de remlichten werken niet en de koplampen en de ruitenwissers ook niet Ook het starten is nog een probleem.. alleen met aanduwen start hij meteen.. HELLUPP!!!! (ik heb al 2 verschillende elektroschema's geprobeert maar komen er niet uit) grtz Thomas |
|
|||
|
|||
hier de pics trouwens
|
|
|||
|
|||
he tho moet die stabilisatie stang er nou nog onder uit ???
|
|
|||
|
|||
Duidelijk.... dan kan die nog ietsje omlaag
eerst die K*T elektro |
|
|||
|
|||
kijk eens of je remlicht schakelaar goed zit bij je pendaal.
heb je de massa van de koplampen zit net voor je benz tank ook goed blank gemaakt? ruitenwissers is simpel gewoon niet in de regen rijden nee dat kan ook niet veel zijn even je draden nameten of ze helemaal nalopen waar ze naartoe gaan. hopelijk heb je hier iets aan succes grtz rob
|
|||
|
|||
Ziet er mooi uit! Had hem persoonlijk voor nog wel een stukje laten zakken.
Verder toppie! Interieur ook mooi gedaan!
|
||||
|
||||
Even met logisch nadenken alles nalopen.
massapunten, schakelaars, overal spanning op? ruitenwissermotor wel goed? Draait startmotor wel rond? Krijgt startmotor wel spanniing? Alle zekeringen goed? Ferry
|
|||
|
|||
Nou de voorlichten en de ruitenwissers doen het
Meer geluk als wijsheid... De startmotor is weg gebracht voor revisie en hoop hem zo snel mogelijk binnen te krijgen de Remlichten doen het nog niet dus daar moeten we nog wel ff naar koekeloeren grtz Thomas |
|
||||
|
||||
wat was het dan?
|
|||
|
|||
hey ferry
het was meer geluk als wijsheid moet ik je eerlijk zeggen... Sommige draden waren er heel slecht aan toe dus deze hebben we vervangen, ook hadden we geen goede aarde op somige punten.. De startmotor zit er weer op een na een hele tijd pielen starte hij! Het enige wat nog gemaakt moet worden is het rechter achterlicht en dan is het naar de keuring en sjeezen met die keev |
|
|||
|
|||
en nou als de donders naar de apk |
|
|||
|
|||
Dan zullen we hem binnenkort eens bekijken op de fitness !
|
|||
|
|||
Quote:
zeker ad Ik hoop alleen dat ik de parkeerplaats op kan haha grtz |
|
|||
|
|||
|