|
|||
|
|||
wie is dit dacht dat het een autofurum is
wie is dit dacht dat het een autofurum is
pb van Stephanie Stephanie Banned Hi, I'm new here, how's it going? "Buddhism has the characteristics of what would be expected in a cosmic religion for the future: it transcends a personal God, avoids dogmas and theology; it covers both the natural & spiritual, and it is based on a religious sense aspiring from the experience of all things as a meaningful unity" - Albert Einstein --- Stephanie http://stephanie2.110mb.com |
|
||||
|
||||
nja, weet je dat ook weer toch
|
||||
|
||||
Een aantal mensen schijnen deze PM's gehad te hebben.
Omdat ze door een persoon en niet door een bot gestuurd zijn kunnen we dat helaas niet automatisch blokkeren. Zoals je onder naam al ziet is de user al wel gebanned |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ontving idd precies hetzelfde bericht. Wel jammer, ik hoopte dat iemand interesse had in m'n auto |
|
||||
|
||||
Ik niet? zou ze me niet leuk hebben gevonden Mischien toch maar andere pasfoto's op me hyves zetten....
|
|
|||
|
|||
Quote:
Denk dat het aan je forumnaam ligt.
|
||||
|
||||
Quote:
Mmmm nee toch? |
|
||||
|
||||
Krijgen we eindelijk weer eens wat vrouwen hier, worden ze gelijk gekicked.... en die Boedisten zijn nog meestal lenig als een postelastiek!
|
|||
|
|||
heb hem ook gehad. hoopte eigelijk ook dat iemand me auto wou overnemen.
maar ja doe je niks aan |
|
||||
|
||||
Kreeg hem ook, dacht al, krijg op een autoforum een PM (zonder aanleiding)
en van een vrouw... Kán toch bijna niet waar zijn!? en het was dus ook niet waar....
|
|||
|
|||
nou bij mij ligt hij in de prullemand stomme onzin
|
|
|||
|
|||
ik hbe het ook gehad,
|
|
||||
|
||||
Ik hen 'm ook gekregen. Stephanie is volgens mij een fanatiek, religieus meisje...
|
|
|||
|
|||
wissen ip blockeren en aangeven als spammer
|
||||
|
||||
Quote:
haha, las er even te snel overheen. dacht dat je dit had getypt: wippen, ip ban en aangeven als spammer
|
|||
|
|||
Quote:
Je ziet gewoon wat je wil horen.... of zoiets...
|
||||
|
||||
Klopt, als je het niet helemaal goed hoort dan vul je het aan met de woorden die je het meest gebruikt/denkt
|
|
||||
|
||||
klinkt als de vrouw van mijn baas..
|
|||
|
|||
hier nog 1 wist niet wat ik zag gelijk weg gedaan
|