|
|||
|
|||
MK1 nog laten lopen of toch maar slopen ???
bij deze stel ik mijn nieuwe aanwinst voor, zondag 27jan na jaren buiten op een weide te staan van z'n plaats gekregen na serieus wa sleuren en trekken
het betreft hier om een MK1 1.5 d van 02/1982 orgineel kleur wit maar in't lila overspoten heel wat plaatherstelwerk aan voorkant is buiten motorkap en spadborden in harde staat maar , maar , maar dit beestje heeft wat geleden de dorpels en bodem valt best mee deuren moeten van nieuw onderplaat voorzien worden, wielkasranden + grote binnenranden L+R, chassisbalk R achter verlengde, en voor de rest ist gewoon kwestie van veel liefde weet je zie de foto's en oordeel zelf |
|
|||
|
|||
wat je zelf ook al zei met wat liefde kom je een heel eind
en een zak geld natuurlijk |
|
||||
|
||||
Het is maar jij het allemaal waard vind toch?Als je deze Golf gekregen heb.....en je heb een bepaald budget...kan je er heus wel iets van maken,paar weekenden lassen en een andere kleur doet wonderen...maar blijft moeilijk oordelen vanaf een foto...in het echt blijft het zelfs wel eens moeilijk...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
mss een ratje als je zegt dat ie al jaren in een wei stond,maar dan ook niks of niks aan doen wel ff lucht in je banden
|
|
||||
|
||||
hij lijkt vanaf de foto's er niet heel erg aan toe te zijn
|
|||
|
|||
ik ga hem in ieder geval es strippen in de week en het slecht al een verwijderen en es uitslijpen want zou t een zond vinden voor ze af te breken
er zijn er zoal te weinig van foto's volgen in loop van de week |
|
|||
|
|||
had hem klaar gemaakt keurig er op goed laag en gaan mret die banaan.
|
|||
|
|||
ps voor een ratje had em nog ni overspoten mogen zijn toch zeker niet met een ral kleur
|
|
|||
|
|||
Quote:
Goeie instelling! |
|
|||
|
|||
E
Last edited by golf mkII 16v : 28-01-2008 at 21:45. |
|
|||
|
|||
Eerst proberen of de motor het nog wel doet/goed is
Had laatst ook een diesel na 7 jaar stilstaan gestart maar die had iets te veel carterdruk en blies toen de olie door de pijlstok omhoog Als je gaat restaureren succes |
|
|||
|
|||
mijn idee was hem op te lassen te lakken in LA2A fluweeloranje of LA6B lidogreen deze zijn originele kleuren van golf in dat jaar de rest te bezien op
http://users.pandora.be/volkswageng..._lakkleuren.htm aangepaste polo gt interieur zwart grijs en zwrt hemel en panelen motor een Tdi van 92 mss niet orgineel maar kan wel goed gaan |
|
||||
|
||||
Quote:
ligt er aan of je hem gaat wassen of niet
|
||||
|
||||
LOPEN!!! LOPEN!!! LOPEN!!!
voor Rat look hoef je idd niet over te spuiten, vind het wel wat hebben:$ Verbreedstaal er onder, verlagen, oldschool stikkers er op... TAATAA:P
|
||||
|
||||
maak er ma een dikke rat car van !!!
is daar wel goe voor |
|
|||
|
|||
besluit genomen als mijn rode klaar is word deze terug een nieuwe nieuw plaatwerk is besteld
|
|
||||
|
||||
heel strak plan
|
||||
|
||||
de beste keus
|