|
|||
|
|||
verkocht, mag dicht
Bij deze verkoop ik mijn dakrekje. Past op vele oude wagens met het 'dakgootje'
Foto: 75€ en tis van u Voor de rest ligt hier nog wa prul wa weg mag. Dit alles komt van een Polo van '88 - 2 voorste deurpanelen met bakje in't grijs 10€ - 2 achterpanelen in't zwart gratis - linker deurrubber, lichte schade gratis[ - vloerkleed, het voorste gedeelte. Zitten twee gaten in maar met voetmatjes zie je dit niet gratis Last edited by Fritzz : 10-05-2008 at 13:37. |
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
het dakrekje
dag,
waar woont u ergens? heb wel baad bij het dakrekje, mvrg, |
|
|||
|
|||
Hoi,
In Belgische Limburg. Dilsen-Stokkem meer bepaald, net over de Nederlands grens... |
|
|||
|
|||
Het ligt hier ondertussen serieus in mijne weg
|
|
||||
|
||||
U woont serieus te ver weg.... Jammer genoeg.. ben wel op zoek naar een rekje maarrrr... Ik woon in het noordelijkste puntje van Friesland.
|
|
|||
|
|||
Tja, verzenden zou te kostelijk worden denk ik...
|
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
up
|
|
||||
|
||||
Geen idee wat BE- NL kost maar als het goed is kun je dit ding helemaal demonteren toch?
|
|||
|
|||
Quote:
Inderdaad dat is geen enkel probleem, het kan volledig uit elkaar |
|
||||
|
||||
Quote:
Hij woont tegen de nederlandse grens aan, dus inpakken en naar Nederlands Postkantoor brengen, zal iets van 9 euro verzendkosten zijn...
|
|||
|
|||
Quote:
Dat wil ik nog wel doen ja. Zo ver is dat nu ook weer niet. |
|
|||
|
|||
nog even en het merendeel gaat naar t stort
|
|
|||
|
|||
nog maar eens naar boven
|
|
|||
|
|||
Prijsverlaging....
|
|
|||
|
|||
hey fritz past tie ook op een kever?
grtz Thomas |
|
|||
|
|||
zoja, dan heb ik serieus intresse. Ik moet wel zeker weten anders rij ik 1,5 uur voor niets snap je
grtz Thomas |
|
|||
|
|||
Ik heb het eigenlijk nog niet op een kever geprobeerd. De voetjes zijn in elk geval verstelbaar dus als het gootje van een kefer hetzelfde is als dat van een Golf I dan past dat volgens mij.
Ben je van Putte bij Antwerpen?? Ik kom regelmatig in Boom dus ik kan het rekje wel eens uit elkaar halen en meenemen als je wil. Last edited by Fritzz : 12-02-2008 at 16:11. |