|
||||
|
||||
Chrome delen Golf 1
Wij zijn bezig met nieuwe producten en de volgende delen zijn misschien interessant, mits er enige belangstelling is uiteraard.
-1- 6 delige chrome sierlijstenset, dus voor de 3 deurs modellen Golf, op voorscherm, deur en achterpaneel. 67,50,- Kan eventueel ook op de post (verzekerd) 11,50 Klemmetjes voor bevestiging 0,50 cent, mist nodig. -2- Demper voor de achterklep van Golf 1, dingen zijn ondertussen allemaal oud en versleten, tijd voor een nieuwe uit RVS gepolijst met 20% meer druk dan een orginele demper. 19,50 Kan eventueel ook op de post 8,50 -3- Olievuldop chroom, past niet op g40/g60/vr6 11,50 Kan eventueel ook op de post 4,00 -4- Tankdop in orgineel Hella design met 5 poten die licht naar binnen toe lopen. 79,50 Kan eventueel ook op de post 8,50 Bij interesse graag mailen naar erdem@bkcustoms.nl, zo kan ik een kleine inventarisatie maken. We zijn nog volop bezig om chroomdelen te leveren zoals kleppendeksels, inlaatspruitstukken, ontstekingsdelen zoals verdeelkappen, bougiekabelhouders etc etc. Mocht je een wens of vraag hebben dan ook graag mailen, delen kunnen ook op verzoek geleverd/verchroomd worden. Bij interesse graag mailen naar erdem@bkcustoms.nl, zo kan ik een kleine inventarisatie maken.
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Corrado VR6 Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California Last edited by Black Devil : 27-02-2008 at 16:54. |
|
||||
|
||||
Ook leverbaar:
Chrome dorpelstrips voor Golf 1/Jetta 2 stuks 27,- Kan eventueel ook op de post (verzekerd) 11,50
|
||||
|
||||
Aan grill lijsten is een groot gebrek ! Chroom een Rood!
Maar dan wel de goede vorm zoals das orginaal En voor een nette prijs, 130Euro zoals in Duitsland is gewoon een woekerprijs.
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is inderdaad bekend, ben daar ook al mee bezig. Ik zal het direct laten weten als ik het eea heb gezien/geprobeerd en gepast.
|
||||
|
||||
Is dat een ronde of een afgeplatte bies, dus een imitatie(ronde) of orginele (platte),
dan kan ik even kijken wat ik heb liggen.
|
||||
|
||||
die dempers voor de achterklep heb je die ook voor mk1 Cabrio?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Volgens mij is het plat, want die van een kever is toch rond?
|
|||
|
|||
kever heeft idd de "bolle" pezen !
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Quote:
Nee helaas. Zodra ik zoiets heb gevonden zal ik het hier bij zetten.
|
||||
|
||||
Quote:
ok thanx |
|
||||
|
||||
Quote:
En dat is nog niet zo makkelijk Ik kan complete grillen leveren repro voor 135,- dus dat zijn niet alleen de chrome lijstjes maak de complete grill.
|
||||
|
||||
Quote:
En verkoop je ook alleen de lijsten op de gril? |
|
||||
|
||||
Quote:
Op dit moment nog niet.
|
||||
|
||||
hey,
kan jij ook aan chrome lijsten komen voor een jetta 1? mvg Daan. |
|
||||
|
||||
Quote:
3 deurs of 5 deurs model beide kan ik leveren, 90,- om 100,-
|
||||
|
||||
Quote:
ik heb u een mail gestuurd van de lijsten die ik nodig heb. mvg Daan |
|
||||
|
||||
Quote:
U hoeft niet, je is goed Maar ik heb nog geen mail ontvangen, heb je het naar erdem@bkcustoms.nl gestuurd?
|
||||
|
||||
kun je ook aan nieuwe of imitatie grillen voor mk II komen, oud type met chromen bies
gr christiaan
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je ook van deze (universele) dempers voor de motorkap, die niet naar een half jaar lek gaan? |