|
||||
|
||||
Heb een Raleigh al een jaar of 8 inmiddels geloof ik, fiets eigenlijk alleen als het weer 15 graden plus wordt anders veel te koud. In het verleden nog wel eens aan de Jan Jansen classic meegedaan misschien dit jaar weer.
Inmiddels zijn de ze banden vervangen voor slicks omdat ik alleen maar op verhard rij.
|
|||
|
|||
Fietste eerst altijd heel wat af op mn batavus.
Maar sinds mn rijbewijs maakt ie niet veel km meer.
|
||||
|
||||
Ik fiets nog elke dag naar school/werk... aangezien ik pas 6 Feb. af ga rijden:P Daarna zal de fiets ietsje vaker stil staan...
|
||||
|
||||
Dit is mijn daily, had eerder schijfremmen voor en achter op de fiets dan op mijn auto Auto rijden om naar je werk te gaan is helemaal waardeloos in de randstad. Gebruik de auto alleen voor langere stukken of als de bagage niet in mijn rugzak past.
|
||||
|
||||
fiets nu regelmatig op mn gewone stads fiets batavus.
van de zomer ga ik weer mountenbiken. heb een scott mountenbike
|
||||
|
||||
Ik probeer zo veel mogelijk te fietsen, al laat m'n rug het de laatste tijd steeds minder toe.
In Arnhem heb ik een Renault (schaam) en in Sittard een Raleigh. Bij die tweede is helaas de achtervork ietwat krom, dus die moet ik nog even laten maken. Het schijnt dat dit met een chromoly frame niet echt een kunst is. Verder moet ik daar de derailleurs nog van vervangen. Ook beiden vanwege een aanrijding. Helaas is daarbij de auto er weer snel vandoor gegaan. Ik fiets voornamelijk door de stad, en het liefst zo hard mogelijk tussen te kleine ruimtes door. Beetje kleine foto van de Renault, maar 't is wel duidelijk: Deze lijkt op de Raleigh die ik heb. Het model is iig gelijk, alleen zitten hier weer wat andere plaatjes op:
Buyer / seller feedback thread Golf mk2 16v W.I.P. Boot-sale Last edited by breadfan83 : 22-01-2008 at 01:46. |
|
||||
|
||||
Ik heb al een paar jaar steeds moutainbikes van het merk proflex....Wat later door k2 overgenomen is!!!!!!!!!!
Eerst een proflex reptiler (verkocht aan me broertje) toen een proflex beast(verkocht aan me maatje) en heb nu een proflex 857 voor op de weg(met semi slicks) en een k2 proflex 5000!!!!!!!!!!!!!! Met nog een klaarliggend setje magura hs 33 evo 2 remmen...
|
|||
|
|||
ik heb een snorfiets ....... geldt dat ook :P
van de "normale" fiets is de ketting vastgeroest ..... hehehe |
|
||||
|
||||
dit is mijn woon-werkvervoer;
26", lekker nerveus maar ideaal voor in de stad, zeker met de 1" slicks die ik er nu om heb zitten maar als het regent pak ik toch meestal de auto Last edited by Marcski : 22-01-2008 at 09:32. |
|
||||
|
||||
Ik ben 2 jaar geleden met deze begonnen:
Na wat upgrades ook een ander frame gekocht, laten poedercoaten, en sticker laten maken: De dag voor worthersee vorig jaar kreeg ik een ander frame binnen en heb ik hem snel omgebouwd: Maar zo'n fully beviel me niet zo goed, dus nu heb ik de boel op een carbon Giant mcm frame zitten, heb ik alleen nog geen foto's van. |
|
||||
|
||||
Hm...fietsen? Mijn niet gezien.
Ik ben een 100% luie donder dus ik ga met de Tomos snorfiets naar de kroeg |
|
|||
|
|||
Ik fiets door Amsterdam, en naar het station doordeweek als ik naar school moet.
Verder wielren ik op een op maat gebouwde Gazelle racefiets afgemonteerd met Campagnolo onderdelen |
|
||||
|
||||
voor woon-werk heb ik een good-old 3speed Union dat fiets toch het lekkerst zoon ouwe lullenfiets. en je krijgt geen spetters op je rug of broeken tussen je ketting..
en tis ook maar een km of 10 door de suburbs dus lekker op het gemakje..
|
||||
|
||||
ik heb zo'n soort ding, gebruik 'm 3 a 4 keer per week om naar het station te fietsen.
de andere 1 a 2 keren rijdt ik met de jetta naar school, en int weekend naar werk
|
||||
|
||||
Heb ook een mountainbike, een giant ben alleen het type vergeten, heeft er inmiddels 15.000 km opzitten was fanatiek bezig met het crossen door bossen, vering voor en achter lekker hard, wel disc brakes grote dikke schijven, binnenkort maar weer een onder het stof vandaan halen en weer een mooi bos op zoeken
Volkswagen.com mountainbikers meet? |
|
|||
|
|||
ik fiets van huis naar de school van mijn zoon en helemaal terug ook nog .
als ik vrij ben op de fiets van mijn vrouw ... inc mantje aan het stuur |
|
||||
|
||||
Ik wil soms een rondje trappen op mijn Giant Terrago FS1 met enkele modificaties (lees: andere voorvork, zadel, stuur/stem/pen etc, Shimano klikpedaaltjes)...
|
|
|||
|
|||
fiets niet veel meer vroeger fietste ik veel meer.
|
|||
|
|||
Quote:
heen en weer naar school zeker ruurd |
|
|||
|
|||
Quote:
hellemaal goed dat is lang geleden