|
|||
|
|||
ja balen kerel !,dat wordt ff zoeken
|
|
||||
|
||||
Henk bel/mail Ron van valo ff, die kan vast en zeker je storing deruit halen...
|
||||
|
||||
Voorzover ik weet was jouw kabelboom /computer combinatie een set van Audiparts.
Bob bij ons in de club had dat ook en daar kon ook niemand wat mee doen,alleen Audiparts zelf,Het broertje van Coen die maakt deze sets en die kan deze ook chippen en meer,neem eens contact met ze op. |
|
||||
|
||||
Quote:
Uitzetting van het metaal zorgt voor een vervorming van het geluid (trillingen) |
|
||||
|
||||
Kom op henk gewoon effe afstand van nemen een paar weken laten rusten en dan gewoon de draad weer oppakken.Van alle projecten die ik heb gezien of van dichtbij heb meegemaakt is er nog niet 1 geweest waar het allemaal zonder tegenslag en volgens planning is verlopen. Zeker niet bij de wat extreme projecten zoals ook deze.
Zet gewoon de deadlines uit je hoofd en ga er pas weer mee verder als je er weer zin in hebt.Gooi de planning ook weg en werk eerst punt voor punt af zodat je van de kleine successen kan genieten dit geeft weer moed om verder te gaan. Billen bij elkaar,schouders recht,kop op en vooral doorgaan !!! Succes met je project,het komt allemaal wel goed |
|
||||
|
||||
.
Last edited by henkwassenaar : 09-03-2009 at 19:05. |
|
||||
|
||||
.
Last edited by henkwassenaar : 09-03-2009 at 19:06. |
|
||||
|
||||
Wat is dat jammer ben je zo ver en dan dit , rustig blijven en succes.
|
||||
|
||||
Quote:
Je kan het ook altijd nog proberen bij carlo hulscher van Hulscher turbo tuning.Hij heeft de 150 pk tdi van me maatje in een golf 1 gebouwd. |
|
||||
|
||||
Coen zijn broertje werkt bij audiparts,Bob had toen ook problemen met zijn computer,het is een Amerikaanse audi A4 computer die ze gebruiken heb ik gehoord van Bob.
Ik weet haast wel zeker dat zij je kunnen helpen. |
|
||||
|
||||
.
|
|||
|
|||
door zetten henk
kop omhoog en gaan ... |
|
|||
|
|||
door gaan henk doen wij ook jonge.
komt wel goed.
|
||||
|
||||
veel succes henk echt niet wegdoen
krijg je gruwelijk spijt van lees deze topic pas voor het eerst. heb hem met open mond zitten lezen en zitten te bekijken wat een auto super gewoon kleur wielen alles dus hou de moed erin en succes perfect |
|
||||
|
||||
Maar wat is je probleem nu precies? Je kan de auto niet uitlezen, en daardoor de storingen niet lokaliseren/wissen/oplossen?
De stekker van die diagnose interface zitten maar een paar draden aan, je weet zeker dat deze allemaal op de goede plek aangesloten zitten? 1 draadje los daar, en er valt geen comminucatie meer mee te maken... Heb hetzelfde probleem als een keer eerder gehad, niet bij z'n auto als jou Maar daar was enkel een zekering doorgebrand. Als je evt iets van stroomloopschema's nodig heb moet je maar PB-en, dit is zonde om te verkopen! Succes
|
||||
|
||||
.
|
||||
|
||||
Goed nieuws Henk
Nu Kop Op en gaan... |
|
|||
|
|||
aanhouder wint henk.
Zie ik je nog in Oostenrijk in mei met Aal en de rest? |
|
||||
|
||||
Breng hem eerst naar Audiparts,Audio zou bij mij in dit geval op de allerlaatste plaats komen.eerst maar zorgen dat hij lekker loopt.
|
|
||||
|
||||
Quote:
|