|
|||
|
|||
onderdelen polo coupé (g40)
hallo allemaal,
bij deze zet ik onderdelen voor de vw polo coupé te koop. het gaat hier om onderdelen van het model 90 -94. ik zal hier enkele voorbeelden neerplanten. -orginele cilynderkop met nokkenas en kleppendek (g40) vp 250€ -orginele g-lader km 180000 km bolde nog perfect toen hij eruit ging voor een getunde. vp 300€ -volledige kabelboom zonder digifant vp 75€ -orginele voorbumper en achterbumper vp 50€ dit zijn een paar voorbeelden van onderdelen die ik heb. ik heb hier nog heel wat meer liggen, dus als je iets zoekt wat niet tussen de voorbeelden staat laat het weten en wie weet heb ik het wel liggen. ik ben van belgisch limburg. greetz patriek |
|
||||
|
||||
wat voor kleur? en mistlichten?
|
||||
|
||||
Draagarmen, stabi en achteras?
|
||||
|
||||
Ken je mij wat foto's sturen van de bumpers?
Alvast bedankt. Gr. Roy |
|
|||
|
|||
Quote:
sorry, maar die onderdelen heb ik niet liggen. veel succes met je verdere zoektocht. |
|
|||
|
|||
Quote:
de bumpers zijn niet in kleur gespoten. er zijn uitsparingen voor mistlichten maar de mistlichten zelf heb ik jammer genoeg niet. |
|
||||
|
||||
Verder geen beschadegingen aan de bumpers? Geen krassen enz.?
|
|
|||
|
|||
Quote:
de bumpers zien er nog goed uit. ze hebben wel gaatjes van de nummerplaat. |
|
|||
|
|||
heb je een voorspatbord aan de bestuurders kant liggen in het rood ?
Last edited by Benja1992 : 27-10-2009 at 21:01. |