![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hey iedereen,
Ik zwerf hier al een tijdje rond en ben in die tijd eigenlijk alleen nog maar aan het lezen. De informatie die hier te vinden is doet me deugd ![]() Mijn naam is (goh wat toevallig.. ![]() Sjoerd Nijhuis ik ben 21 jaar en kom uit het geweldig mooie Biddinghuizen ![]() Mijn dagelijkse vervoersmiddel is deze: ![]() Een 1997 Golf III tdi met een AFN blok er in (110 pk std) Op deze foto is er het volgende aan gedaan 17" RS4 Supersport verlaagd (schroefset) Heldere koplampen met Angel-eyes Heldere knipperlichten (voor en zijkant) Embleemloze grille Kofferbak spoiler EGR Afgesloten K&N 57i kit (tijdelijk) een powerbox Earotwins voor (achter komt ook nog) Gti onderlip Binnenkort komt er 5000k Xenon in En worden de slechte delen weer overgespoten (veel roest ![]() G60 remmen liggen al thuis En motorisch... wil op ongeveer 150/175 pk uitkomen en er zal dan aan gebeuren wat nodig is... ![]() De audio ben ik momenteel mee bezig De hu (Alpine 9885R) zit er al in De sub en Compo setjes kunnen zsm ingebouwd worden En de bekabeling voor de versterker(s) ligt ook al op zijn plek... Nog dingen vergeten? ![]() En nog wat meer pics... ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Welkom en mooie Golf heb je, ziet er strak uit!
|
|
||||
|
||||
![]() welkom, leuke wagen heb je
![]()
|
||||
|
||||
![]() mooie auto, niet teveel meer aan het exterieur knoeien!
|
|||
|
|||
![]() welkom hier op het forum.
|
||||
|
||||
![]() welkom hier, mooie golf
![]()
|
|||
|
|||
![]() welkom op het forum, leuke golf 3.
|
|||
|
|||
![]() Dank voor de hartelijke ontvangst
![]() @ Jeewee: Ik ga qua uiterlijk weinig/niks veranderen, alleen maar de slechte plekken laten bijwerken en de bumper weer vv door een originele ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Hoi Sjoerd
Jij ook welkom hier he. Mooie Golf heb je hoor, kleur helemaal goed, maar dat wist je al van mij. ![]() Veel lees plezier gewenst Groet John 623 |
|
||||
|
||||
![]() Welkom! Mooie golf..velgen staan dr goed onder!!
|
||||
|
||||
![]() Super mooie TDI. Mooie opties en een heel mooi kleurtje..vaak zijn ze groen van dat bouwjaar+moter en vind dit stukke mooier!
|
|
||||
|
||||
![]() zit er zo veel rottigheid aan? De auto ziet er op de foto zo extreem netjes uit!
Zie zo 123 ook niet wat er mis is met je voorbumper! Ga vooral zo door, echt een nette golf
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Bedankt voor het compliment!! Alleen is de voorbumper (is idd slecht te zien hoor) van het type wat je normaal gesproken niet overspuit...(een gewone zwarte zeg maar...) Enne de complete linkerkant zit onder de roestplekken ![]() ![]() Ik zie ze al veel te lang dus wordt er eindelijk wat aan gedaan ![]()
|
||||
|
||||
![]() mooi ding
![]() |
|
|||
|
|||
![]() hey, nette golf heb je daar in je bezit!
ik had bij mijn VR6 hetzelfde roestprobleem..op de fotos...superstaat...maar zelf wetende, dat de blaasjes zo op springen stonden haha ![]() maar zeker nette wagen.zo vind ik ze persoonlijk nog het mooist gewoon lekker die wielen de kast in, heldere lampjes, en niet zoveel poespas! netjes |