#21
|
||||
|
||||
Toen deze jetta van mij was kwam ik in een of ander ETKA achtige programma voor onderdelen achter dat het een 107 pk blok was, code geloof ik RP ofzo. Zou wel kunnen kloppen, hij heeft een kat toch Maarten? Deze is import uit DE, en daar hadden ze meerdere keuzes uit motoren dan hier in NL, ik denk dat ze bij het importeren mogelijk een foutje hebben gemaakt met de motorcode eerlijk gezegd. Want dat ding gaat echt wel sneller dan een 90 pk blok...
|
#22
|
||||
|
||||
Dat ding ging als de brandweer inderdaad, maar altijd gedacht dat het een 90pk GX was. Misschien inderdaad een fout. Er zit inderdaad een kat onder, alleen had ik die al leeggeslagen
__________________
T4 1.9TD(i) Arosa 1.4MPI |
#23
|
||||
|
||||
Quote:
Spreek jou binnenkort op MSN wel even |
#24
|
||||
|
||||
Nou die ga ik even maken dan... wordt morgen... kan ik even de lege red bull blikjes eruit scheppen
Maar idd.... ik weet dus ook niet of het de 90pk GX is want hij gaat idd als een kanon. Maar volgens de duitse wikipedia is in 1988 daar de GT als 90pk geleverd en de GTX als 107 of 129 PK
__________________
www.hardleers.net | Photography//design//art//people |
#25
|
||||
|
||||
Volgens een andere site waar ik op zat te kijken is het een RD blok met 79KW oftewel 107PK
|
#26
|
||||
|
||||
heb je een link?
__________________
www.hardleers.net | Photography//design//art//people |
#27
|
|||
|
|||
nu is het ook zo dat Maarten een lichtelijke campingspoiler heeft
|
#28
|
||||
|
||||
Klopt, maar in tegenstelling tot big D gaat maarten wel knap met zijn spullen om:
Nu heb ik alleen nog geen antwoord op mijn vraag
__________________
www.hardleers.net | Photography//design//art//people |
#29
|
||||
|
||||
Trouwens, even een kleine ingeving. Het kan geen 107pk zijn, eerder 112pk. De 107pk is immers nooit met kj-tronic geleverd? Die hebben ook allemaal een lmm en geen spinnekop.
__________________
T4 1.9TD(i) Arosa 1.4MPI |
#30
|
||||
|
||||
Zit er eigenlijk stuurbekrachtiging op?
En eventuele andere "lekkernijen"? |
#31
|
||||
|
||||
nee hij is lekker basic
denk dat de MFA wel het geilste is :P Hoogteveregelbare bestuurderstoel, ik weet niet of dat een lekkernij is. Schuifdakje, 2 paar schijfremmen, dat is het wel.
__________________
www.hardleers.net | Photography//design//art//people |
#32
|
||||
|
||||
Oke dan, niet geheel wat ik zoek. Maar blijft wel een mooie wagen, op het Golf-front na dan. :p
|
#34
|
||||
|
||||
Het is gewoon de GX motor hoor ,is namelijk precies dezelfde motor als in de jetta van Gerben !
Maar als je de kat leegtrekt ,en de brandstofpomp restrictor uit de pomp leiding haalt ,lopen ze al een stuk sneller ! Er zijn namelijk maar twee motorcode's met k jetronic (de 8 v motoren dan )geleverd in de jetta ,en dat is de EV (112 pk) ,en de GX (90 pk) de GX had een kat ,en een andere nokkenas t.o.v. de EV motor. Maar een goedlopende GX is ook snel hoor ,dan merk je niet erg veel verschil tussen de EV en de GX!
__________________
Golf Mk3 Variant TDI 110pk Golf variant Mk3 family car The White Turbo Jetta! Quote:
Last edited by jettaracing : 18-01-2008 at 09:33. |
#35
|
||||
|
||||
Quote:
Exact, Gub heeft hem inderdaad ook. En de DX is er ook nog! Daar is de GX de geknepen variant van. Ebut had een 112pk GT, die strok iets sneller op, op top weinig verschil Het mooie van deze motors is dat ze mooi wat koppel onderin hebben.
__________________
T4 1.9TD(i) Arosa 1.4MPI |
#36
|
|||
|
|||
klopt loopt mooi die 8v motors
__________________
|
#37
|
||||
|
||||
Quote:
Kan me nog herinneren dat jij met de Jetta achter mijn GTI aankwam, mijn GTI was wel sneller, maar op papier zou er 40 tussen moeten zitten, dat zag ik er in praktijk niet aan af!!! Monsterlijk blok ligt er in die Jetta! |
#38
|
||||
|
||||
Toevallig al foto's gemaakt???
Quote:
|