|
||||
|
||||
Ik zeg: grill en knippers dichtlassen, t2a knippers erop, misschien nog een t2a bumpertje en centimeter of 15 tot 20 omlaag en de markt lijkt me meer dan ok!
Zag dat je ze nieuw nog kan krijgen (met een raar hoog dakje en Polo motor) maar die 'barndoor'-alike deurtjes zijn super kicken! |
|
||||
|
||||
Quote:
haha nee hoor.. wou dat ik er één had! |
|
||||
|
||||
Quote:
Mee eens! Ondanks dat het niet helemaal authentiek is, vind ik ze zeker wel wat hebben, en waarschijnlijk zijn ze ook wel goedkoper als een originele T1. Ik vind deze wel erg leuk. Ander kleurtje misschien, maar de basis is zeker leuk! Ik zie mezelf alleen niet snel een exemplaar kopen, daar de prijzen vaak nog steeds erg hoog liggen, en ik al een Jetta-wens heb. |
|
||||
|
||||
Prijs bepaald alles!
|
||||
|
||||
Vraagje: waarom alleen de voor en zijkant op de foto's ??
Vermoedelijk omdat de achterkant "butt ugly" is! Vind ik wel |
|
||||
|
||||
Haha nou ongeveer... de lampen zitten er iets verzonken in.. niet echt heel mooi
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Moi,
Echte flauwekul om weer te gaan mekkeren over een Braziliaan of een Europese uitvoering! Het is en blijft Volkswagen! Aan de andere kant ben ik blij dat er over word gemekkerd, dan kan ik er een kopen voor minder geld dan een wrak bij K&K. De Brazilianen die ik nu bekeken heb zijn jonger en veel harder en ook weer uniek door hun aparte uitvoeringen. Ik ben er blij mee. Groeten, Paul |
|
||||
|
||||
Quote:
yep, ik heb mijnes mee vanuit curacao genomen 640 aankoop en na het doune gedoe en alles 2100eu. |
|
||||
|
||||
gaaf ding... en welkom
|
||||
|
||||
Gewoon een neus van een T1 erin lassen
Weet nog wel een neusplaat te staan.
|
||||
|
||||
Quote:
geinig, met zo'n t2c bumper.. maar hoe loopt je uitlaat in hemelsnaam? |
|
||||
|
||||
die uitlaat is er inmiddels al af.
die liep naar voor en weer terug. ben hem nu aan het oplappen |
|
||||
|
||||
hij staat nu in de spuitplamuur, en moet hem nu nog schuren.
hij wordt wit en blauw met centerlines, en er komt een slaapbank in enzo.. beetje surf-idee. wat betreft de verschillen... alle kabels, leidingen, assen is van alle jaren wat. het is wel te koop. maar let goed op. |
|
||||
|
||||
Quote:
Moeilijk: een topic lezen.. |
|
||||
|
||||
Gave bus!! stond deze niet in muiden achter auto centrum muiden?? stond er ook een van Curacao.
|
|
||||
|
||||
klopt, dat is die van mij
waar kom jij vandaan dan? |
|
||||
|
||||
IK kom uit dronten.. maar heb daar mijn golf3 gekocht.
|