|
||||
|
||||
nope
|
|
||||
|
||||
Quote:
Je ziet me zaterdag! (zal wat extra vijfjes in mijn zak steken, mocht je meer interessants overhouden )
|
||||
|
||||
Mark, als ze netjes zijn dan neem ik de dragers van je over? Dus 10tje naar het forum? PB svp even, dan regelen we het verder.
|
|
|||
|
|||
Als verzenden eventueel zou kunnen dan wil ik de raammechanismes van de voorportieren graag kopen... En als 't kan ook de hoedenplank, maar die kan niet verzonden worden denk ik. (niet voor normaal bedrag denk?) Als dat wel kan vind ik 't prima!
|
|
||||
|
||||
hoedenplank zit er niet meer in en raammechanismes laat ik in de deur zitten
|
|
|||
|
|||
ben morgen rond 11 uur bij je om de voorruit op te halen !
gr. martijn
|
||||
|
||||
Heb je het subframe nog en is dat nog in goede staat? Zo ja wil ik het graag hebben, kan het alleen niet morgen komen halen...
Grz Niels
|
||||
|
||||
volgens mij wel, maar ik ga het er niet voor je onderuit halen morgen, dan moet heel de motor eruit..
niemand anders nog iets nodig voor een forum-donatie? Laatste kans... |
|
||||
|
||||
Mag ik die asbak die in het dash zit van je hebben als die nog niet gereserveerd is?
En is dat vak aan bijrijderskant onder het dash de diepe versie? Zo ja, dan had ik die ook graag van je gehad. Edit: en hoe is de uitlaat er aan toe?
|
||||
|
||||
asbak is gereserveerd
ondiepe versie uitlaat is helemaal goed, maar als je hem wil hebben moet je hem vandaag eronder vandaan voor 2 uur komen halen.. Bel me op 06-******** Last edited by Marcski : 12-01-2008 at 16:31. |
|
|||
|
|||
Nou, ik ga richting den haag me spulletjes ophalen tot zo!
|
|
||||
|
||||
te laat! totale opbrengst is toch een eurootje of 70 geworden
|