|
||||
|
||||
GOLOW en ICE in POLO 2: kunnen jullie de laatste twee posts verwijderen? (# 157 en # 158) Het heeft totaal niks met dit topic te maken... dank U!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
That's a lot of Vento, how nice to see.
Pimp your Vento en keep on pimpin' |
|
||||
|
||||
[/img]
[/QUOTE] wel ernstig laag hoor.super |
|
|||
|
|||
Hier 2 foto's van mijn Vento
|
|
|||
|
|||
ziet er netjes uit !!!
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
daar zijn ze weer!!altijd mooi die vento's!!
maar die grijze,schitterend
|
||||
|
||||
Deze hoort hier ook wel thuis
|
|
||||
|
||||
Ben niet zo weg van groen, maar zo met die gouden randjes om de OZ-turbo's ziet het er wel chique uit! Mooi ding.
(lachen: iemand haalt het topic omhoog; en gelijk weer vijf reacties! Gelukkig dat er trouwe Vento-fans zijn...) @Vw4Ever: hij is netjes! @Vains: die zijn allebei niet af; de ene is vergeten z'n motorkap te spuiten (ja, hij is blut, na het kopen van de velgjes, zeker...) en de ander is z'n mistlampen kwijt... More. more, more!
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
*Smetteloze US Jetta MkIII VR6 coupé en meer!
Gejat op VWVortex.com ; er stond ergens al één fotootje van deze Jetta MkIII coupé: hier nog eens zes. MOOI!!!
Hier nog met een 'normaal' neusje (2003): En nog een 'paar' andere (7): En als laatste een wel heel strakke Vento II (Bora)
|
||||
|
||||
[QUOTE=Lennart]
QUOTE] is dat een VR6 uit Ottawa. zo ja dan ken ik hem
|
||||
|
||||
DIE WIELTJES van die laatste KWIJLKWIJL
|
||||
|
||||
Deze lijkt niet zo bijzonder, totdat je de motorklep opentrekt; dit ding moet hard vooruit willen. Ik kan alleen niet vinden hoe hard...
voor wie het wil weten, de specs: Engine: * Custom Log style intake manifold * Custom turbo manifold * Custom 2.5" diameter Stainless steel piping * Garrett T3 turbo w/ internal wastegate and only 5000 miles! * Manual Boost controller set at 17psi * Custom Turbo Downpipe * Custom 2.5" stainless steel Exhaust with Borla High Flow Muffler * Front mount intercooler * TurboXS Bypass Valve * Neuspeed Air intake * upgraded 440cc high flow fuel injectors * 4bar Fuel pressure regulator * Autotech red plug wires * Colder spark plugs (2 heat ranges) * MSD Blaster ignition coil * Lower Engine Compression (for increased turbo boost capability) * Forged Rods (stock for 1995 Jetta) * Split second Air/fuel computer * Innovate Motorsports Wideband oxygen sensor Drivetrain: * Eurospec custom 02A (stronger than stock) 6-speed close ration transmission * Spec 6 puck racing clutch (VERY fast engagement) * Upgraded hydraulic clutch system * 17" Black Powder coated Konig Monsoon wheels w/ conti maximum contact tires * Cross-Drilled and Slotted 11" Front brake upgrade w/ VR6 Calipers Suspension: * Autotech sport springs * Bilstein sport shock all around * Neuspeed front strut bar * Stock Swaybar Exterior: * Custom mesh grill and badge * Fog lights (stock) * Dual stainless polished exhaust tips * Smoked reflectors and blinkers Interior: * Reverse Glow Blue dash * blue reverse glow boost gauge * blue reverse glow A/F ratio gauge * Pillar mount dual gauge pod * Custom diamond plate floor mats * Black/grey sport seat covers * Custom blue shift boot * Blue sport pedals * Blue e-brake boot and polished handle * Custom switch pod on roof Audio: * 1000 Watt Sony Xplode Amp * Two Precision power 12" Subs in custom Box * 450W US Acoustics Multichannel Amp * Kenwood Two way speakers all around * Pioneer head unit |
|
||||
|
||||
Oh, hier nog een lambo style vento:
ik vind het graflelijk, maar er zijn liefhebbers....toch....ergens..hallo? |
|
||||
|
||||
winter.. en zomer... laat het maar snel weer mooi weer worden |
|
||||
|
||||
misschien niet de allermooiste, maar wel van mij
[IMG] [/IMG] [IMG] [/IMG]
oost west, mij best Last edited by ventootje : 20-01-2008 at 22:48. |
|
||||
|
||||
Ik ben al ff niet meer hier geweest dus zal weer een verse pic hier neerzetten van zoals mijn Vento er nu bijstaat.
Hope you like it |
|
|||
|
|||
mijn vento |
|
||||
|
||||
Quote:
Mooi geworden man
|
||||
|
||||
Quote:
I DO like it! Deze wielen staan hem goed, lekker donker allemaal. Ook mooie foto's trouwens