|
||||
|
||||
Hoofdsteunen achterin vento?
Weet iemand of het mogelijk is hoofdsteunen achterin een vento te monteren?
Zit er in de achterbank een voorbereiding voor hoofdsteunen te plaatsen ofzo? Net als de stoelleuningen voorin hebben ook een klapmechanisme voorbereid, (aan de zijkanten) alleen bij een 4 deurs coach zit hier nog stof overheen. De zoektocht naar matching hoofdsteunen is bij deze ook begonnen! Graag wat input hierover.. |
|
|||
|
|||
Nee zit geen voorbereiding in de achter bank
Ik heb toen een beugel waar de hoodsteun in vast komt , uit een achter bank gahaald Die zit geschroeft op de ijzeren plaat aan de binnen kant van de achter bank Daar voor moet het stof en het schuim van de rug leuning van de achter bank af |
|
|||
|
|||
of je bouwt de stoelen en achterbank van een golf 4 erin
|
||||
|
||||
Dat is misschien een optie voor later; brengt waarschijnlijk weer andere problemen met zich mee, of is dat plug and play?
En: ik ben erg tevreden met de bekleding, ik zou dan alleen voor twee hoofdsteunen een heel nieuwe bank en stoelen erin moeten zetten. Hmmm.. |
|
||||
|
||||
Gewooon lekker je eigen interieur houden en daar de kopsteunen in maken...
de houders daarvoor kosten ongeveer een tientje per stuk...en je hebt er 4 nodig... De geleiders kosten ongeveer 6 euro per stuk, daar heb je ook 4 van nodig denk dat je ook een uitsparing moet snijden in het schuimrubber... En een extra setje kopsteunen natuurlijk Goed plan....ik ben het ook van plan met m`n gti`tje
|
||||
|
||||
of kijkenof je ergens bij een autodemontagebedrijf een achterbank kan vinden voor een vento.ik heb een gt van 1992 en daar zitten ze standaard in
|
|||
|
|||
dat dacht ik ook er zijn gewoon vento's geleverd met hoofdsteunen achterin maar wel vrij weinig van te vinden op de sloop lijkt me
|
|
||||
|
||||
Quote:
ze zijn er inderdaad wel,niet veel,maar toch misschien via onderdelenzoeker.nl? en anders staat er bij mijn weten nog een grijze 2.0 gt in raalte.op de sloop
|
||||
|
||||
Ik ben hier in buurt wel eens geweest op de sloop, dat was voor iets anders (dashboard hendeltje) en kan me niet meer herinneren of er van die types stonden.
Is een achterbank van een Golf 3 hier ook niet bruikbaar voor? Of wijkt 'ie zoveel af? bedankt allemaal voor het meedenken! Tips = aanbevolen. |
|
||||
|
||||
Oh?
Quote:
Mijn Vento 2.0 GT komt uit '93, maar ik heb ze niet(?)... Blij toe; het staat wel luxe, maar t'is een drama, als je in je achteruitkijkspiegel kijkt! (nu zie ik tenminste lekker mijn spoilertje... )
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
Gelukkig kijk ik vaker vooruit dan achteruit!
|
|
|||
|
|||
is echt geen probleem de onderdelen kosten bij vw zelf 3 tientjes of zo ik heb het een aantal jaren geleden ook zelf ingebouwd bij mijn gti...
|
|
||||
|
||||
@VWYI: heb je toevallig daar nog de typenummers van?
Als je dat niet kunt vinden (begrijpelijk), welke onderdelen je precies gebruikt hebt: zoals Rene al zei, houders en geleiders of heb je nog meer nodig? |