|
||||
|
||||
vandaag nieuwe koplampen gemonteerd
Last edited by golow : 07-01-2008 at 20:38. |
|
||||
|
||||
netjes hoor..
nog een foto van de auto int geheel met de lampen. zit te denken om golf 5 look lampen met zwarte achtergrond te halen.
|
|||
|
|||
Ziet er super uit! Erg netjes...
Ik ben ook van plan deze koplampen te halen, alleen hoe heb je de lampen vervangen? Is het lastig? Ik hoorde ook ergens dat de bumper eraf moet? :S
|
||||
|
||||
klopt die moet er ook af...
maar als je een beetje doorgaat is het nog geen uur werk alles bij elkaar
|
|||
|
|||
Maar is er nergens een How-To koplampen monteren ofzo? Ik heb overal gezocht, kon niks vinden.
En ben laatst bezig geweest, maar het lukte me echt niet! (kansloos)
|
||||
|
||||
Vet man, daty zwart staat henm zeker...
|
||||
|
||||
met de achterlichten , verlaging en velgen was is het volledig met je eens maar nu laat je mij in de steek.
maar gelukkig dat smaken verschillen anders reed iedereen Golf
|
||||
|
||||
Quote:
krijg alleen maar [bijna dan ] goede reactie,s maar idd gelukkig is niet iedereen hetzelfde zou ook saai worden. ps er komen ook nog zwarte 18"onder maar ja wie weet voor hoe lang heb nogal een wielen tik he Last edited by golow : 07-01-2008 at 20:39. |
|
||||
|
||||
Quote:
bumper demonteren gaat als volgt. de parkers waar de binnenkuip mee vast zit los halen. de gril eruit. de 2 zwarte roosters eruit in de bumper en dan de bouten daar achter loshalen dat was het.. |
|
||||
|
||||
Quote:
dat gevoel ken ik, tis nog een dikke twee maanden totdat de zomervelgen mogen komen, maar ik wil nu al nieuwe
|
||||
|
||||
Quote:
heb nog set rs6 met continental banden 4/5mm 18" geen enkele schade!! nieuw staat!! en evt rs4 18" maar zijn nieuw en ook met nieuwe banden |
|
||||
|
||||
Quote:
stuurmij effe PM met de prijs voor de set Rs6 aub.