Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf en Jetta MK I
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 05-01-2008, 15:03
loekie125 loekie125 is offline
Forum Newbee

@Ron, ja als je dat zou willen doen graag. Alleen weet ik wel dat toen ik die computer een keer gewisseld had dat ie niet anders ging lopen......maargoed proberen kan altijd.

Gisteren nog even geprobeerd te starten, hij plofte flink uit de uitlaat tijdens het starten en ging even heel slecht lopen op 2 a 3 cilinders.......de pomp blijft nog steeds constant doorlopen en het relais werkt nog steeds niet altijd.

@Pewi Vwteam, de bobine is al een keer vervangen en de spinnekop ook.....dus ja zoeken blijft lastig helaas. En ja ik weet dat het een lang verhaal is, maar er is ook zoveel gebeurd haha!!
Reply With Quote
Old 05-01-2008, 15:06
Forum Newbee

Er heeft ook een keer een verkeerde computer opgezeten bedenkt ik me net, en misschien heb ik die toendertijd ook wel een keer gewisseld met een andere verkeerde.....misschien dat het daarom niks uitmaakte qua lopen.

Heb je mijn adres nog Ron?
Reply With Quote
Old 05-01-2008, 18:43
Ron21's Avatar
Ron21 Ron21 is offline
Volksforum Aandeelhouder

Quote:
Originally Posted by loekie125
Er heeft ook een keer een verkeerde computer opgezeten bedenkt ik me net, en misschien heb ik die toendertijd ook wel een keer gewisseld met een andere verkeerde.....misschien dat het daarom niks uitmaakte qua lopen.

Heb je mijn adres nog Ron?

Als het goed is moet ik dat adres nog wel ergens hebben.
Ik zal wel wat spul in een doos jouw kant opsturen zodat je wat kan wisselen.

Als ik je adres niet heb dan stuur ik je wel een PB
Old 06-01-2008, 15:02
Forum Newbee

Nou Ron, je had gelijk. Ik heb net een andere computer geprobeerd. Wel van een PL volgens mij met een gele dop ipv een groene die erop hoort te zitten, maar dan loopt de motor weer!! 8)
De oude opengeschroefd en die was gewoon nat van binnen. Dus dat is waarschijnlijk de oorzaak van het probleem. Nu hopen dat met een goeie computer het inhouden ook verleden tijd is.
Ik kan de oude nog laten drogen en kijken of het dan werkt, maar veel vertrouwen heb ik daar niet in. Dus ik wacht wel op de spullen zodat het iig zeker weten weer werkt.
Reply With Quote
Old 06-01-2008, 15:35
Tommy_cc_'s Avatar
Tommy_cc_ Tommy_cc_ is offline
VW Enthousiast

Quote:
Originally Posted by loekie125
Heb ik ook aan zitten denken, alleen dat verklaard niet waarom hij nog erger inhoud als de verlichting aangezet word.
Maar ik zal het in mijn achterhoofd houden, want het lijkt wel zoiets te zijn alleen is het niet logisch.

Euh.. eigenlijk mis je hier iets: dat heeft er wel degelijk mee te maken;

Het lijkt erop dat je brandstofpomp zijn beste tijd heeft gehad. Dat is een duur grapje helaas!! Hij bouwt nog voldoende druk op (stationair gemeten) maar kan de hogere volumeflow (vollast) niet meer aan en gaat inhouden. Je gaat hier dan ook het verschil in merken bij het bellast elektrisch systeem, hoe zwaarder belast, hoe moeilijker je brandstofpomphet gaat krijgen... van kwaad tot erger dus.

Ik hoop dat je het opgelost krijgt/hebt, bij vragen problemen kun je me PM sturen. Ik heb een goede lading tools en 2 garages, alles kan gemaakt worden is het motto! Nogmaals succes!

Tom
Old 07-01-2008, 09:36
Ron21's Avatar
Ron21 Ron21 is offline
Volksforum Aandeelhouder

Roy,

Heb je net een pb gestuurd maar lees nu net het topic. :-)

Zal vanmiddag de boel opsturen en dan hoor ik wel van je of het gelukt is.

Posting Rules