|
|||
|
|||
poloG40 '88 155.000km
te koop polo g40 voor verdere info ebn fotos check:http://link.marktplaats.nl/130485712
|
|
||||
|
||||
zeldzaam spoilertje voor of niet?
|
||||
|
||||
og g40
|
|
||||
|
||||
Quote:
Kenners weten ook dat er ongeveer 8 x zoveel van zijn gebouwd.. Mag ik de vraagprijs dan vervolgens door 8 delen? Zo ja: verkocht!
|
|
||||
|
||||
Inderdaad.
Altijd hoor je : "maar 250 gemaakt voor duitse markt alleen." Gezien de de aantallen die er al te koop zijn aangeboden met NL kenteken kan ik alleen maar concluderen dat alle 250 naar NL zijn gëexporteerd.....
|
||||
|
||||
Zoveel van dit type G40 rijden er niet rond toch ?
Van het nieuwere type zie je ze wel met bosjes tegelijk. |
|
||||
|
||||
hele mooie en nette g40...
|
|
|||
|
|||
Hoe was dat ook alweer met die aantallen?
1e serie van 500 in 1 kleur En daarna nog 1500+ in enkele kleuren En zoals meestal: snoepjes houdt VW in eigen land. Of waren ze ook verkrijgbaar in Frankrijk? Daar twijfel ik aan.......
|
|||
|
|||
ze wareb ook verkrijgbaar in frankrijk.... maar dan nog in onverprutste staat zijn die gebakjes wel erg zeldzaam.....
|
|
|||
|
|||
heb van meerdere gehoord dat er niet zoveel van gemaakt zijn ik lul die info ook niet uit mijn nek want deze wagen is alleen voor in duitsland gemaakt
|
|
||||
|
||||
Quote:
niet zveel of een exact aantal noemen zit een heel groot verschil tussen, Jaap ( Sajmpoo) en Sjon kun je op die informatie wel geloven over de aantallen
|
|||
|
|||
Behoorlijk exact:
500 stuks zwart met oud interieur (1987) 500 stuks rood 500 stuks blauw 500 stuks grijs (antraciet) En nog wat cup-exemplaren. Totaal ongeveer 2100 Dit kun je ook nagaan in ETKA als je naar het aantal G40-motoren (motorcode PY) tot 1990 kijkt. Zijn officieel alleen in Duitsland en Frankrijk verkocht.
|
|||
|
|||
en die cup exemplaren dat waren de witten of niet??
|
|
|||
|
|||
Yep: Cup G40 zijn allen wit
|
|||
|
|||
ik wil wel een witte.... dan heb je een van de 100.......
|
|
|||
|
|||
Mevrouw Sletka zegt dat er 2141 stuks type 2 G40's geproduceerd zijn.
|
|||
|
|||
dat zijn er dan toch niet dan al te veel of wel dan en wie wet hoeveel er al van de weg af zijn
|