![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hey,
Kan je mss vertellen bij welke meneer je dat spatbord en front gevonden hebt? Mooi project hoor! Ben ongeveer met hetzelfde bezig, passat van 1975. Succes alvast! Groeten Nikki ![]() |
|
||||
|
||||
![]() komt wel een keer in orde
![]() heb het voorfront nog in de grondlak gezet. en inderdaad, wordt ondertussen wel eens tijd voor een ritje samen ![]()
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() idd een erg mooie passat
![]()
|
||||
|
||||
![]() Via de tam tam gehoord dat er wat onrust is hier....
Hij staat er nog steeds en af en toe dan gebeurt er ook nog wel eens wat. Mn zus moest zonodig een huis kopen een half jaar geleden waar nogal wat aan moest-moet gebeuren. Aangezien de complete elektriek in het huis verouderd was moest dat natuurlijk vervangen worden en je raad al door wie. Ja er moeten wat foto´s komen ik weet het... Heb dat wel redelijk bijgehouden. Plan is ook enigzins gewijzigd, hij wordt ook compleet voorzien van een nieuwe laklaag, nu ik toch bezig ben, maar meteen goed doen Het spatbord en het voorfront komen allebei van Ebay.de heel veel geluk mee gehad, koste wat maar dan heb je ook wat. Liefst zou ik links ook nog een nieuwevinden, maar nog niet gelukt
|
|||
|
|||
![]() knap hoor , is dit een originele NL Passat?
mooi dat je dan een Passat van het leven behoud ![]() die dingen zijn echt zeldzaam vooral ook die na de facelift. Gr,Koos Last edited by typ1 : 18-04-2008 at 15:14. |
|
||||
|
||||
![]() posten die pics vriend..
|
||||
|
||||
![]() Quote:
I agree ![]()
|
||||
|
||||
![]() inderdaad....
2003 Touran trendline 1.6 16V FSI 7-persoons Zwartmetallic. G60.....the best blowjob i've ever had! Zu Risiken und Nebenwirkungen lesen Sie die Packungsbeilage und fragen Sie Ihren Artzt oder Apotheker. |
|
||||
|
||||
![]() Ja Elemans, vagfest 08 is al snel
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Woei, een update..?
![]()
|
||||
|
||||
![]() ow ja dat ding staat ook nog ergens in de schuur ....
![]() Morgen ga ik weer ff kijken of ie er nog staat, eerst even de 32b repareren en dan ga ik daarna nog wel ff aan de gang denk ik. Schande eigenlijk dat ik nog steeds geen nieuwe foto's heb geplaatst Meteen maar even de moeite genomen, heb er nog meer maar die staan nog ergens op mijn camera die nog ff zoek is (onder in een verhuisdoos nog). Ben nu inmiddels met de andere kant van de auto bezig, foto's zijn half jaartje oud ongeveer... ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Linkerkant is dus zo goed als klaar... Wielkuipen in de tectiel, nieuwe remschoenen en cilinder achter, nieuw scherm voor pas gemaakt. Rechts voor is ook bijna klaar, ben aan het voorbereiden om zwarte meuk erop te spuiten, bodem is ook bijna klaar nog 1 stuk lassen (onder de bank, boven de bevestiging van de achterbrug.) Wielkast rechts achter moet nog, wel al begonnen... minder erg als links maar genoeg te doen.
Als dat klaar is bij de achterlichten nog een aantal kleine plekken en dan kan de bodem ook in de tectiel. Ondertussen ook met de motor bezig, wat dingen lakken en vervangen. Nog wat rubbers van de ophanging vervangen en grote beurt, verder voolopig ff niks, hij moet het eerst maar weer eens doen. Wel caburateur uit elkaar gehad en schoon gemaakt. Langzamerhand ook wat dingetjes bij elkaar gezocht, nieuwe motorkap kabel, oude was gebroken, nieuwe gasveren voor achterklep en nog aantal kleine dingen. Als ie klaar is gaat ie opnieuw in de lak, daar ben ik inmiddels wel al uit, was het eerst niet van plan, maar anders blijven we bezig. Als ik er morgen aan denk zal ik nog wel ff wat plaatjes schieten.
|
||||
|
||||
![]() Kijk!
Dat ziet er goed uit. Als je nog es hulp nodig hebt dan hoor ik het wel ![]()
|
||||
|
||||
![]() zozo, das al een stuk verder dan ik verwacht had..
|
||||
|
||||
![]() Nu kom ik dus net op het honk, was er gisteren weer wat gebeurd....
|
||||
|
||||
![]() 5 maanden verder.... ? (goedbedoelde nieuwsgierigheid)
|
|
||||
|
||||
![]() kom maar op Marco
|
|||
|
|||
![]() Geweldig wat je met die auto doet!
Ik heb een '78er 2 deurs coupe diesel die ook aandacht verdient, hij is niet zo krocant als de jouwe hoop ik, maarre, neem je wel eens een klusje aan? ![]() |