|
|||
|
|||
Carbon overtrekken golf?
hallo,
ik heb even jullie mening nodig ik zou mijn motorkap van men golf 3 willen laten overtrekken, maar ik ben er nog niet zeker van daarom vraag ik jullie meningen (het is een zwarte golf) - de wagen zelf is zwart, zou die carbon motorkap er dan wel mooi op zijn - het geheel, zwart met alleen carbon motorkap, stelt volgens mij niet veel voor, dan zou je beter die kofferklep en eventueel dak ook beter laten overtrekken?? - zou ik de volledige motorkap laten overtrekken om maar de helft zoals golf 5 look, dat de lijnen behouden blijven ? Wat zouden jullie doen, en heeft iemand toevallig foto's gevonden van een zwarte golf 3 in carbon, ik hoor het graag thx |
|
||||
|
||||
Nou nou jongens....leven en laten leven he....
Denk dat het bij een witte of een zilveren best netjes kan staan,motorkap en/of dak. Achterklep lijkt mij niet echt een optie...
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
miscchien dat iemand ff een foto soepie kan maken ?
gr. Martijn
|
||||
|
||||
kun je beter een echte kopen... voor 600 dollar heb je een nieuwe.. tweedehands dus vast wel te doen...
|
||||
|
||||
ligt er aan of je het met folie wil laten doen en wat voor folie,daar zit nog wel eens verschil in he.
als je dan toch eenmal bezig bent,zou ik het dak ook meenemen.
|
||||
|
||||
Quote:
Wil wel eens zien hoe men reageerd als 'bijvoorbeeld' een compleet dak volledig in carbon wordt gezet door een niet nader genoemde maar wel bekende club uit NL
|
|||
|
|||
kun je die motorkap niet laten doen in zo'n bad waar ze ook die interieur delen in doen.... of is dat te groot...
|
|
|||
|
|||
carbon overtrekken ga ik zelf doen, volgende week doe ik men eerste auto zal iets zijn :p
maare ik weet genoeg, alleen het dakje van de golf komt in carbon thx voor de reacties |
|
||||
|
||||
succes ermee
maar precies is meer zo'n honda ding maar mischien geeft het wel eeen mooi efect wie weet succes laat ff weten of foto zien of het wat is geworden |
|
||||
|
||||
succes met plakken,een kleine tip waar je misschien wat aan hebt,doe het zonder of met zo min mogelijk water en of zeep.bobbels prikken is echt een klotewerk
|
||||
|
||||
Het is wel eens wat anders,
ben er alleen geen fan van. Ga dan toch met de meest mee hier dat ik dan al snel aan honda en dergelijke ga denken. Maar goed ieder zijn ding, mss valt het straks ook wel mee
|
||||
|
||||
Heb er eens over nagedacht mijn vorig golfje helemaal met carbon te doen.
met ditte http://www.japtuningshop.com/categorie.asp?id=184 |
|
||||
|
||||
Wordt een duur geintje, 'emmertje'!
@ Narcotica: als je het hebt gedaan wèl foto's posten, hè?! @ the X-factor: zònder water heb je juist meer 'bobbels'; door het vocht kan je juist de boel glad strijken met een 'trekker'! Zo min mogelijk water is wel beter.
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
|||
|
|||
ik ben vandeweek bij een van men leveranciers geweest (heb klein zelfstandig zaakje) en ze hadden inderdaad de carbon folie maar deze is niet automotive wat betekent dus dat ie niet houdt op onstrakke oppervlakten, dus zal ik nog even moeten wachten tot ze de automotive uitbrengen.
ik heb dan geprobeert een imitatie te maken van cf en uitgeprint op men digitale plotter maar het is geen avans, streeft er echt niet naartoe dus wacht ik nog even tot ze de automotive folie hebben uitgebracht @ http://www.japtuningshop.com/categorie.asp?id=184 - Dit is een beripte site, de enigste folie wat er bestaat voor carbon op auto's te overtrekken is van foliatec en deze folie kost veel te duur voor wat het is, voor die 100'den euro's dat je betaalt heb je pas je folie, en moest mijn folie dan eigenlijk binnen zijn overtrek ik je hem er nog bij voor die prijs wachten dus |
|
||||
|
||||
opgeschoond
|
|
||||
|
||||
Quote:
onzin. elke signmaker heeft een gegoten folie die met carbonlook is.je kijkt dus op de verkeerde plaatsen kijk eens op www.sott.nl
|
||||
|
||||