#1
|
|||
|
|||
kachel niet warm golf 2
hallo sinds 2 dagen heb ik een golf 2 uit 89 maar ik heb een probleem met de kachel het word niet warm in de auto en de blower blaast alleen maar koude luch kan iemand mij vertellen wat dat kan zijn en hoe ik dat kan verhelpen alvast bedankt arthur
|
#3
|
|||
|
|||
hoi dank je
de temperatuurmeter gaat gewoon naar het midden dus dat is goed en de slangen naar de kachel toe zijn ook heet . |
#4
|
|||
|
|||
genoeg koelvloeistof?
|
#5
|
|||
|
|||
Kabel van de bediening van de klep los
|
#6
|
|||
|
|||
hallo
bedankt maar zit die kabel bevestiging onder het dashboard of moet ik het dashboard eruit halen sorry ben een leek |
#7
|
||||
|
||||
Meestal kan je horen of ie 'm open of dicht trekt, als je een beetje snel de hendeltje heen een weer schuift dan hoor je een doffe "floomp" (wist anders ook niet hoe ik het moest bechriven )
Maar een maat van mij had vorige week hetzelfde probleem, en dat was de thermostaat. Laat de auto warm lopen en voel de onderste slang van de radiator, als ie koud is dan is het gegarandeerd je thermostaat, kost ongeveer 8 euries en een half uur tijd
__________________
Quote:
Witte Mk2 8v under construction, project tijdelijk gestaakt Old enough to know better, young enough to not give a f**k
|
#8
|
|||
|
|||
heb je deze tussen je kachel slangen zitten .....
dan is deze kapot ...... |
#9
|
|||
|
|||
hoi ik heb dat aluminium pijpje ertussen zitten, waar dient dat pijpje voor en waar is dat te verkrijgen ?
|
#10
|
||||
|
||||
voel eerst even de slangen na, na dat pijpje moeten de waterslangen net zo warm zijn dan voor het pijpje,
is dit niet het geval, haal eerst de druk van het syseem door de dop van het reservoir los te draaien. haal dat pijpje er af, zorg vor zo min mogelijk koelvloeistofverlies en met een schroevendraaier kun je het klepje in het dikke stuk van dat pijpje forceren en zorgen dat ie open staat. draai de boel weer vast en de kachel word weer warm! |
#11
|
|||
|
|||
JONGENS EN MEIDEN BEDANKT VOOR DE HULP HET WAS HET KLEPJE IN HET ALIMINIUM BUISJE WAT VAST ZAT . het word nu heerlijk warm thnks
|
#12
|
|||
|
|||
Gelukig opgelost
Die foto van mij wordt wel erg vaak gebruikt vraag denk copyricht aan |
#13
|
||||
|
||||
Haal dat pijpje er dan maar tussen uit en plaats een nieuwe KVS slang. Deze "modificatie" heeft dan totaal geen zin meer.
__________________
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One '10 Audi A4 B8 Avant |
#14
|
|||
|
|||
Quote:
sorry wat is kvs slang >? |
#15
|
||||
|
||||
KoelVloeiStof slang
__________________
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One '10 Audi A4 B8 Avant |
#16
|
|||
|
|||
heb je geluk dat die modificatie niet goed functioneerde,ik had dat ook een keer en mijn kachelrad.was toen verstopt omdat de vorige eigenaar een lek had en er een of ander spul in t koelsysteem had gekiept,toen moest ik een nieuwe kachelrad.erin zetten,gelukkig is t probleem bij jouw opgelost dan,zou idd een nieuwe slang ertussen zetten en die modificatie erafkiepen,
|
#17
|
||||
|
||||
ik begrijp dus dat die klep er gewoon tussen uit kan,
andere kant komt mijn temp meter niet echt hoger dan een kwart, van slaat wel aan, maar warmte heb ik niet, dan die klep ook maar even open persen, heb er net wel paar keer tegen aan gemept. |
#18
|
||||
|
||||
welke klep heb je het over?
|
#19
|
|||
|
|||
Ja die klep kan je er zo uit halen.
Even 2 doorverbind pijpje`s halen bij de automateriaalen zaak en die er tussen zetten en je zal wijnig meer in de kou zitten.
__________________
Jetta mk2 |
#20
|
||||
|
||||
vw schijnt na een bepaalde tijd de kachelradiateurs aangepast te hebben, waardoor deze modificatie niet meer nodig is
__________________
Het onmogelijke doen wij meteen!! Wonderen duren iets langer! En op speciaal verzoek kan er Zelfs getoverd worden! |