#1
|
|||
|
|||
Wielkasten uitrollen of niet?
Hallo vw die-hards, gelukkig is er weer een plek waar iedereen met zijn/haar vw vragen terecht kan. Ik heb de volgende vraag. Ik ben het bezit van een Type 3 TDI en wil deze volgend jaar (duurt gelukkig niet lang meer) een stuk verlagen mbv een schroefset. Nu is mijn vraag (ik heb 17" inch OZ velgen ET37): Hoever kan ik mijn auto naar beneden schroeven zonder dat ik problemen krijg met de spatbordranden voor en achter, deze zitten er namelijk nog wel in. Nu is mijn auto 3,5 cm verlaagd maar ik wil graag toch wel richting de 5-7 cm verlaging. Alvast bedankt voor jullie info!
Gr. BjB |
#3
|
||||
|
||||
En zoals je de topic hebt genoemt heb je het antwoord al gegeven lijkt me. Je kan het toch pas beoordelen als je het hele spul eronder gemonteerd hebt dan pas krijg je duidelijkheid over het hoe en wat.
__________________
HUIDIGE RIDE: Skoda Octavia 1 VRS '11- |
#4
|
|||
|
|||
En schroef je em steeds verder en ga je werken met veerwegbegrenzers. Ik heb mijn spatbordranden voor helemaal weggehaald en achter deels, achter kan ik geen vinger meer tussen het wiel en spatboardrand doen en nog loopt het niet aan, maar dat houdt wel in dat je een aardig stugge auto krijgt.
|
#5
|
||||
|
||||
5/7cm is wel aardig wat met 17 inch. Ik vermoed toch dat het wel hier en daar zal aanlopen, maarja je zult het toch eerst moeten proberen.
__________________
Golf 3 VR6 3.0 Compressor Golf 1 1.3 Carburateurs Corrado VR6 Golf Rallye Dailys: Phaeton W12 & T5GP California |
#6
|
|||
|
|||
Is mijn bedoeling ook inderdaad, gewoon gaan proberen en zien waar het schip strand
Denk dat er wel ff wat met die randen aan de binnenkant moet gebeuren, maar echt uirollen vind ik niet zo.... |
#7
|
||||
|
||||
Sixpack heeft daar een mooi adressje voor wordt zeer netjes gedaan voor weinig geld en je kan er op wachten
__________________
HUIDIGE RIDE: Skoda Octavia 1 VRS '11- |
#8
|
|||
|
|||
Hier in Hoogeveen zit ook iemand die als de wielranden ook omrolt.
|
#9
|
|||
|
|||
aha...ik houdt me aanbevolen met die adresjes...das nooit verkeerd. Eerst op wintersport naar Oostenrijk en daarna begin ik met het schroeven (als ik het andersom zou doen moet ik in oostenrijk gelijk aan de bak als sneeuwschuiver ). Ik zal idd eerst eens gaan proberen hoe laag ie kan zonder aanlopen en rekening houdende met de ski-schansen (drempels). Maar ik denk dat de randen toch moeten worden uitgerold als ik zo om me heen kijk. Maar dat is dus niet een al te grote (kostbare) klus lees ik....
Gr. BjB (ik kom trouwens uit het hoge noorden dus hoogeveen lijkt mij het makkelijkst) |
#10
|
|||
|
|||
Zal je alvast een tel. nr geven van die man. In geval je em ook een keertje nodig hebt.....
06-25196674 |
#11
|
||||
|
||||
Ik heb mijn randen ook omgerold met een speciaal apparaat. Maar pas op dat je niet te enthousiast bezig gaat, ik zag mijn hele voorscherm bij de deur naar buiten komen OEPS.
__________________
2004 BMW 330cd 6MT decat DP 1998 YAMAHA YZF R1 tuned, 148 wpk en 122 Nm 1996 Piaggio SKR 180 Runner 2T 1990 Jetta Coupe 2.0 16VT GT3076R RIP 1983 Golf 110+ M-TDI + 11 mm pump + PP764 + GT1749VA + 02A with 0.659 5th gear |
#12
|
||||
|
||||
te hard gedrukt zeker en te weinig warmte gebruikt denk....
|