#1
|
|||
|
|||
Motor valt uit bij remmen.
Ik rijdt nu inmiddels 2 maanden in een Polo GT van 1982. Nu heb ik de laatste tijd problemen met het stationair lopen.
Ik start hem met de shoke en blijf daarmee rijden tot hij warm is. Wanneer ik de shoke in doe valt hij uit wanneer ik afrem voor bijv. een stoplicht. Als ik m op de shoke houdt blijft hij met veel toeren wel stationair lopen. Nu is mijn vraag of jullie ook een idee hebben wat het probleem is en hoe ik het op kan lossen? |
#2
|
|||
|
|||
Ik denk aan valse lucht, bijv een lekke voetpakking van de carburateur of lekke vacuumslangetjes.
Een GT uit 82, da's een van de allereersten dan Heb je er toevallig ook een foto bij?
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#3
|
|||
|
|||
|
#4
|
|||
|
|||
Nice, op het tjoening-spul na
Stationaire afsluiter zou ook kunnen, die moet je horen klikken wanneer je de auto op contact zet.
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#5
|
|||
|
|||
Hmm ik hoor niks klikken.... is de klik duidelijk te horen?
Wat kost een stationaire afsluiter ongeveer? |
#6
|
|||
|
|||
Is duidelijk te horen.
Kost nieuw ongeveer 65 euro, gewoon een gebruikte op de kop tikken. Zitten in veel VW/Audi-modellen, onderdeelnummer is 049 129 412 C
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |
#7
|
|||
|
|||
Probleem is opgelost hoor.
Bleek dat de zekering stuk was van de stat. afsluiter. |
#8
|
|||
|
|||
hey,
ik ken je probleem ik heb er een van 84' 1100 deet exakt het zelfde die van mij heeft een paar jaartjes stil gestaan en heb er na bijna een jaar ijgenlijk geen last meer van. plus ik heb hem goed af latenstellen lucht en benzinne, alleen als ik van de snel weg kom en trap de koppeling in dan slaat hij weer af oplatenkomen en hij blijft lopen ik weet ook niet wat het is maar de laatste tijd rijd ik niet harder dan 100 dan doet ie het nie |
#9
|
|||
|
|||
mag ik weeten waar die zekering zit?
mvrg, |
#10
|
||||
|
||||
aan de linker kant van het stuur onderin zit een zekeringskast
|
#11
|
|||
|
|||
Quote:
Ik zou zeggen, hou het maar bij de golfjes... Zekering-"kast" zit bij een polo t/m 1994 onder de motorkap, in de watervangbak aan de bestuurderskant.
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann... 1975 Audi 50 GL 1976 Audi 50 GL 1988 Polo G40 |