|
|||
|
|||
lijkt een g60 gasklephuis.
leuke spullen gekocht. |
|
|||
|
|||
dat was het ja ron en ik kwam toch niet meer op de naam.
zeker leuke spullen alleen nog een keer er in en er op gaan bouwen. |
|
|||
|
|||
carterpan
Volgens mij is dat geen 2 delige carterpan, maar is dit een zogenaamde inhoud vergroter, dit zit normaal tussen je pan en het blok gemonteerd en zorgt voor circa 2 liter extra carter inhoud.
Ben dat wel eens op internet tegengekomen volgens mij bij bahnbrenner of sorg motorsport oid, pas maar op dat je de goede lengte olie pick up zeef monteert! |
|
|||
|
|||
oke apart. hij bestaat namelijk wel uit 2 delen. waarvan het bovenste deel als olie spat scherm dient. zit ook een verlengstuk bij voor me oliepomp.
|
|
||||
|
||||
Jep kan je je carter inhoud vergroten, heeft een maatje van me ook op ze kever maar ik had het nog nooit gezien voor een golf 2.
Mooi project man, ben benieuwd als het klaar is. Suc7 Lars
|
|||
|
|||
zo heb nu ook een dynamo steeun gekregen deze moet nog wel een beetje last worden. en dan hebben dat ook weer voor elkaar.
nu wil ik over een maand of 2 3 me zuigers bestellen. in amerika nu ben ik wel een beetje aan het kijken daar maar heeft iemand een bedrijf die zegt daar moet je zijn. ik hoor graag van jullie |
|
|||
|
|||
zo rs2 drijfstangen binnen.
en een ander autotje erbij gekocht een peugeot 106 xsi. tis wel een bom op wieltjes haha |
|
||||
|
||||
Geen nieuwe zuigertjes erin? hohnen?
|
|||
|
|||
tuurlijk komen er nieuwe zuigers in. moet alleen ff kijken waar ik ze ga bestellen.
en geld groeit me ook weer niet op de rug. haha |
|
||||
|
||||
In the US of A
|
|||
|
|||
@ vwleusden,
dat is wel de bedoeling omdat daar te gaan doen. maar ik zoek nog een goed adres daar. en dan zullen ze zo snel mogelijk besteld worden. |
|
||||
|
||||
Bekend onderblok of zie ik nu spoken
Mooi project, super! |
|
|||
|
|||
16vg60
Leuk project.
Heb zelf ook een 16v-g60. Loopt als een tierelier Suc6 ermee |
|
|||
|
|||
www.bildon.com
daar kun je een hoop vinden. daar verwacht ik namelijk binnekort ook mijn zuigers en meerdere onderdelen voor mijn 16vg60 |