![]() |
|
||||
|
||||
![]() Onderdelen Golf 1 gti
Interieur Schotse ruit incl. vloertje 250 (moet alleen nog wel even gespoten worden) Nieuwe rechter voor scherm orgineel VW 160 gereserveerd Nieuwe linker voor scherm orgineel VW 160 gereserveerd Nieuwe keijenvanger orgineel VW 200 Nieuwe plaat materiaal wielrand/onderzijde 45 gereserveerd Links orgineel VW Achter lichten klein hella 40 Complete set groen getinte ruiten 180 Complete Grill 50 Gti lip (2 delig) 65 Spiegels klein links en rechts va 25 GTI Achter as + remmerij 100 Gti remmen voor 60 Div. dynamo's va 35 Div. starter motoren va 25 Orgineel gti stuur (Spuchnapf) 100 Dachboard tbv punt tellers 100 Gordels 55 Div. Motorkappen va 45 Div. deuren L of R va 30 Gevlakt kop 1600 gti 200 Div. klein spul/materiaal vraag maar raak Voor meer info: coentenbroeke@hotmail.com Sorry heb geen foto's maar alles is nieuw of in zeer goede staat. Last edited by Tjaap : 24-03-2008 at 23:47. |
|
|||
|
|||
![]() heb je een foto van de GTI grille?
ik neem in ieder geval de eerste optie als het kan ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() Quote:
|
|
|||
|
|||
![]() maar ik zie ook geen gti grill staan... wel 1 met chrome randjes en een normale
|
|
||||
|
||||
![]() advertentie is inmiddels geëdit
|
|
||||
|
||||
![]() hoe is de staat van de bumpers??Ook nw staat?
Is het orgineel of imi. Dank u!
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Het is allemaal orgineel en er zit in de achterbumper een heel klein deukje... |
|
||||
|
||||
![]() Heb je PM gestuurd voor bumpers, maar zou rechtervoorvleugel ook moeten hebben...
Greetz Titi
|
||||
|
||||
![]() Geen antwoord tot op heden????
![]()
|
||||
|
||||
![]() Heb je misschien een foto'tje van de stalen bumpers? (incl. deukje)
![]()
|
||||
|
||||
![]() wat is de staat van het chassis?
|
|
|||
|
|||
![]() ik had ook al gemaild, maar ik stel de vraag hier dan nogmaals.
wat bedoel je met gti remmen voorzijde, zijn dit alleen de klauwen of ook schijven en blokken? |
|
||||
|
||||
![]() Kent iemand hier op het forum CTB??? Want hij of zij is blijkbaar niet te bereiken en ik heb echt wel interesse in een aantal onderdelen...
Thanks
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik heb hem gesproken, maar hij heeft het ontzettend druk met zijn werk, maar hij zo snel als hij weer tijd heeft reageren. René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Okay, thanks...
|
||||
|
||||
![]() Sorry dat ik nu pas reageer was namelijk druk met het werk...
Hierbij nog even een aantal foto's van div. delen. Onderdelen Golf 1 gti Deur kaarten oud type kleur zwart in zeer goede staat 125 ![]() ![]() ![]() Nieuwe rechter voor scherm orgineel VW 160 gereserveerd voor tiefleger Nieuwe linker voor scherm orgineel VW 160 gereserveerd voor tiefleger Kentekenplaat houder gereserveerd voor tiefleger ![]() Nieuwe keijenvanger orgineel VW 150 ![]() ![]() Nieuwe plaat materiaal wielrand/onderzijde 45 gereserveerd voor tiefleger ![]() Links orgineel VW Koplampen Hella set 40 ![]() Achter lichten klein hella set va 40 ![]() ![]() Complete set groen getinte ruiten in zeer goede staat 150 Schakel hoes goede staat 20 ![]() Div. Spiegels klein va 25 ![]() Complete Grill 50 ![]() Gti lip (2 delig) 55 Set gti zonne kleppen compleet zwart 40 ![]() set hoeden plank dragers 35 ![]() Spiegels klein links en rechts va 25 GTI Achter as + remmerij 100 Gti remmen voor 60 vekocht Div. dynamo's va 25 ![]() Div. starter motoren va 25 Div. reservoirs va 10 ![]() Set ruiten wissers (moet wel gestraald worden) 40 ![]() Orgineel gti stuur (Spuchnapf) 100 ![]() Gti schakelknop ![]() Gordels va 55 ![]() Div. Motorkappen va 40 Div. deuren L of R va 30 Motor steunen z.g.a.n. 1600 gti va 25 ![]() Voorspanings veren schroef set 25 ![]() Voor meer info: coentenbroeke@hotmail.com Last edited by ctb : 25-03-2008 at 21:18. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dankje! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() ik heb wel intresse in die motor steunen kun je ook verzenden?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ja die kan ik ook wel verzenden. Intresse mail me even coentenbroeke@hotmail.com |
|
||||
|
||||
![]() even een upje.
|