#21
|
||||
|
||||
ha ik heb n instrumenen paneel liggen tot 260 km, alleen water temp is kaduuk.
en een splinter nieuwe distri kap voor je 10V. Is NG motor? de rest kan ik wel aan komen denk ik..... |
#22
|
||||
|
||||
wassut bouwjaar dan?
|
#23
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is juist het probleem met de mijne..... Is een NG motor, bouwjaar '89... Ik heb nog wat andere dingen nodig sinds m'n laatst post erover... 1. Radiator, die wat ik erin heb komt volgens mij van een voyager ofzo Heb iig naar wat fotos van een andere zitten kijken en wat ik heb klopt niet 2. Olie druk zender unit (0,5-5 bar), al is het alleen om te kijken of dat het probleem is dan koop ik wel een nieuwe als het moet 3. Temperatuur meter dus, de rest van de instruMENTAL paneel is wel goed bleek een zekering te zijn 4. draagarm/suspension rubbers zou wel handig zijn maar ik denk dat ik van polyflex ga halen (als je het doet moet je het ook gelijk goed doen he? ) en ik heb nog niet uitgezocht waarom de ventilator doorverbonden is (luie hond ben ik eigenlijk ) Weet jij toevallig of je de rubber strips voor onder de deuren nieuwe kan bestellen bij de dealer? Zal vast wel denk ik..... Als je deze dingen hebt, of weet ze te vinden, ben ik daar heel blij om en dankbaar ook
__________________
Quote:
Witte Mk2 8v under construction, project tijdelijk gestaakt Old enough to know better, young enough to not give a f**k
|
#24
|
||||
|
||||
ff wat fotos van de schade wat ik gister avond met me bevroren hersens heb gereden, al was ik wel ontdooid toen ik thuis kwam
Uit gewoonte rij ik tussen die kei en de poort want die kon ik echt niet eroverheen met de golf, zou de hele bodem eronderuit rukken carter pan en al. Maar gisteren toen ik thuis kwam ff vergeten dat de auw-di wat breeder is als de golf
__________________
Quote:
Witte Mk2 8v under construction, project tijdelijk gestaakt Old enough to know better, young enough to not give a f**k
|
#25
|
||||
|
||||
pijnlijk ja, nieuw achterscherm heb ik niet hoor
|
#26
|
||||
|
||||
Quote:
1 heb ik niet maar de Brezan zeker wel 2 nieuwe kopen wil je niet, 2e hands tering duur (check anders ebay) 3 ik dus niet de dealer kan nog vrij veel leveren, waag eens een bezoekje stefan__1986@hotmail.com als je deze jonge man eens lief vraagt , dan kan hij je misschien wel helpen anders audi parts in Erp. |
#27
|
||||
|
||||
mwah, valt allemaal wel mee. Als ik die verrekte binnen paneel eraf kan krijgen, wat trouwens zowieso moet want de boxen zijn naar de ka-loten, dan den ik dat ik het eruit kan meppen/gevoelig slaan
Nog een vraagje trouwens, als ik zo door blijf gaan moet ik straks een kerst kaart sturen , maar hoe krijg ik de deur paneelen los? Want ik krijg dat kreng er niet los
__________________
Quote:
Witte Mk2 8v under construction, project tijdelijk gestaakt Old enough to know better, young enough to not give a f**k
|
#28
|
|||
|
|||
zonde man !
heb echt een tering hekel aan die bulten !! gr. Martijn
__________________
Audi 100 '81 (2.0D > 2.1 turbo benzine project ) Golf 4 variant (tzt on air ) Skoda Yeti 1.8TSI 4X4 (hoog is het nieuwe laag... ) |
#29
|
||||
|
||||
aiii, K-U-T dat is even zuur.
Denk als je de lak van dat hek al eens eraf hebt dat het een stuk minder erg uit ziet. Uitdeuken zal wel een must zijn. Zonde man, succes ermee. Je hebt altijd dat werkpaard nog
__________________
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One '10 Audi A4 B8 Avant |
#30
|
||||
|
||||
Quote:
Chef, meet de degelijkheid van audi!! Het instrumenten paneel is wrsch het makkelijksste deel om los te halen (in tegenstelling tot VW) geen idee hoe je dat los krijgt, proberen is mijn visie, wel voorzichtig anders moet je naar een paneel opzoek gaan. vaak zijn het klemmetjes en dergelijke. |
#31
|
||||
|
||||
Quote:
Dat ben ik dus van plan als ik het niet via de forum/MP kon vinden.... Ik had de hoop al bijna opgegeven maar toen ik las dat je wat dingen had of wist te vinden missch. dacht ik ik vraag het wel Niet geschoten is altijd mis zeggen ze... Ik vind het niet erg om de olie druk sensor nieuw te kopen als dat het probleem is, vind het alleen zonde van de 82 euro als dat het niet is. Maar ik kan er toch niet omheen denk ik....
__________________
Quote:
Witte Mk2 8v under construction, project tijdelijk gestaakt Old enough to know better, young enough to not give a f**k
|
#32
|
||||
|
||||
Quote:
probeer die gast ff, ik voorspel victory |
#33
|
||||
|
||||
Quote:
Ik schrijf maandag wel een mailtje, ik ga hem niet lastig vallen in het weekend. IIG bedankt voor het tip en de mail address
__________________
Quote:
Witte Mk2 8v under construction, project tijdelijk gestaakt Old enough to know better, young enough to not give a f**k
|
#34
|
||||
|
||||
zet hem op!
|
#35
|
||||
|
||||
Stoo! Ik heb VDO meters gevonden in the States voor 25 dollar ipv 65 euro per stuk. Ze willen alleen niet dingen opsturen als gift :S Dus ik vraag me af wat dat gaat doen bij de import belasting + verzendkosten.
Maar je had die hele meter toch niet aangesloten of wel, die oliedruksensor 0-5bar? Waarom zou je die dan nieuw kopen? (reactie op vraag 2 ). Of heb ik dat verkeerd onthouden van de foto's? |
#36
|
||||
|
||||
Hier staan ze voor de Audi's ook nog regelmatig te koop:
http://search-desc.ebay.de/search/s...ntrypage=search |
#37
|
||||
|
||||
Quote:
Die is wel aangesloten alleen in het begin werkte niks van de meters en dashboard...nu werkt alles (op de kvs temp meter na), maar blijft piepen vanaf 2500 toeren. Dus kan drie dingen zijn: 1. niet genoeg druk (olie pomp kaduk/verstopt?) 2. sensor kapot 3. verkeerd viscositiet olie of het zit in de dashboard......
__________________
Quote:
Witte Mk2 8v under construction, project tijdelijk gestaakt Old enough to know better, young enough to not give a f**k
|
#38
|
|||
|
|||
Ik heb nog wel een kvs metertje liggen eventueel.
Ik namelijk een spare tacho waarvan de kmh gedeelte niets deed. Deurpanelen: Een schroefje achter het hendeltje 3 inbussen in het "handvat" (waar ook de elekraambediening in zit als je dat hebt) Achter het handvat zitten weer 2 normale kruiskoppen 1 of 2 schroeven aan slotzijde van de deur. Als je dat allemaal los hebt kan je het paneel voorzichtig naar boven duwen en schuift die zo los. Niet zoals bij veel VW's naar je toe trekken, anders verniel je de diverse haken waar mee het paneel in de deur klemt. Heb je em net los dan voorzichtig het kabeltje los maken van de hendel, is een oogje haakje principe dus zo los. Heb je elec.roampies en spiegels dan heb je als je het "handvat" los hebt 3 stekkers aan bestuurders zijde die je los moet maken. En passagiers zijde 1 stekker die los moet. Da's eigenlijk alles
__________________
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there...... |
#39
|
|||
|
|||
Nog over de kvs temp.metertje:
op een van de slangen van kvs naar het blok zitten 2 sensoren bij elkaar De bovenste is voor de ECU en de onderste is voor het metertje in de tacho. Weet je zeker dat de onderste sensor goed is ? Da's namelijk wel een coupe kwaaltje.
__________________
Of course I'm out of my mind. It's dark and scary in there...... |
#40
|
||||
|
||||
Super veel bedankt voor de info Gilex
Ik ga dit jaar niks meer aan doen denk ik, maar ik kom in de nieuwe jaar terug op de kvs meter als je hem nog hebt
__________________
Quote:
Witte Mk2 8v under construction, project tijdelijk gestaakt Old enough to know better, young enough to not give a f**k
|