|
View Poll Results: bekers op een treffen ? | |||
wel bekers ( leuk !) | 43 | 60.56% | |
geen bekers ( da gezeik !) | 28 | 39.44% | |
Voters: 71. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Quote:
Peet, jullie feesje, jullie bepalen dus wat er gebeurt! er zijn altijd wel lui die het er niet mee eens zijn, UND??? |
|
|||
|
|||
Quote:
onze ervaring is dat dat wel mee valt en kwa jury die onafhankelijk is zit je dan ook niet mee wij gaan het wel weer doen maar nu iets anders , iets waar groote clubs geen invloed op zal hebben Quote:
mee eens ....daar hebben wij op gevonden , klein bekertje + spullen die door de sponsors zijn aangeboden http://fatalm.serial.nl/images/Lenn...1247%20copy.htm kijk maar eens wat de nummer 1 kreeg staat naast hem |
|
||||
|
||||
Ik vind persoonlijk dat bekers wel bij een meeting horen.
Nederlanders zijn Nederlanders, ze hebben altijd wel wat te zeuren. Wel bekers--> vriendjes politiek Geen bekers--> saai, Meeting op parkeerplaats--> bah meeting was sfeerloos (wel strakke ondergrond, daar hoor je ze niet over) Meeting op het gras--> hobbels, klote terrein (wel sfeer, ook daar hoor je ze niet over) Het is onmogelijk iedereen het naar zijn zin te maken.
|
||||
|
||||
Sja weer zo'n topiconderwerp wat waarschijnlijk weer veel stof gaat opwerpen denk ik.
Ik ben in principe vóór bekers (prijzen) ,want het geeft je wel een stukje waardering voor alle werk en tijd die je in de auto hebt gestoken . Ik heb zelf ook geen dik budget (al denken sommige mensen van wel ) Ik heb mijn witte jetta al heel wat jaren ,en heb er alles zelf aan gedaan ,en heb voor alles hard moeten werken en sparen ! En ik vergeet mijn 1e beker ook nooit weer ,ik was om de Hoogeveen meeting ,de 1e meeting met de jetta ,en kreeg daar de 3e prijs ,in de klasse golf2/jetta2 . En dit werd bepaald door het publiek ! Ik heb mijn prijzen in de vitrinekast staan ,in de woonkamer ,(tussen de schaalmodellen ) ,en ben er best trots op . Een meeting zonder prijzen mist toch iets vind ik ,en op de jurering zal altijd kritiek bijven ,dat houd je toch ! Het gaat mij zeker niet om de bekers ,ik ben ook de laatste jaren op meetings geweest waar ik geen prijzen heb gewonnen ,en het gaat natuurlijk om de auto's en gezelligheid !Laat dat voorop staan! Maar ik ben dus voor prijzen ,en het mooist is dat je je niet hoeft in te schrijven ,dus alle auto's op het terrein maken kans ,en laat het publiek bij intree een stemformulier geven ,wat ze voor een bepaalde tijd weer in moeten leveren . Dan krijg je volgens mij de eerlijkste stemming . Maar ja ,dat is mijn mening En zoals al eerder gemeld ,als er geen prijsuitreiking is zitten de meesten om 1 uur al weer in de auto naar huis
|
|||
|
|||
persoonlijk kan ik me niet zo druk maken om een beker,zeg ook niet van mezelf dat mijn auto daarvoor in aanmerking komt.maar is vaak toch elke keer hetzelfde liedje,zijn meestal dezelfde auto's die naar voren komen voor een prijs.en dat komt omdat er ook mensen zijn die wel auto's hebben die heel goed mee kunnen komen,maar wat dat betreft niet zozeer in de belangstelling willen en hoeven staan.dus gaan die mensen voor de prijs uitrijking vaak alweer weg.en de meesten die weten van te voren ook al of ze in de prijzen zijn gevallen,dus de niet prijs winnaars gaan van te voren ook al weer weg.gewoon geen bekers,ben je overal vanaf en de meeting wat later laten beginnen.zijn ze ook niet zo vroeg weg.
|
|
||||
|
||||
juist, een meeting een keer om 1 uur laten beginnen ofzo.. lijkt me wel wat...
geld in dit geval natuurlijk niet. dit is een weekend.
|
|||
|
|||
vragen we dit jaar toch of iedereen een stickertje met zijn naam op het raam plakt
is dat vriendjes politiek gezeik gelijk weg. bekers moeten er wel vindt ik anders krijg je dat de helft om 13uur weg loopt(rijdt) anders de prijs uitrijking nog wat vroeger doen om 15uur. Zat er na de prijs uitrijking dit jaar wel flink doorheen(onder ook)
|
|||
|
|||
Quote:
heb je gelijk in,zo snel even niet bij nagedacht. |
|
||||
|
||||
hier is de poll op het andere forum : http://www.vwforum.nl/modules.php?n...er=asc&start=15
Wat ook kan : toch bekers/prijzen en wie schreewt "vriendjespolitiek" wordt door het hele forum uitgejouwd meningen zijn verdeeld zie ik wel, nog es een paar daagjes aankijken, zou wel weer in de kosten schelen |
|
||||
|
||||
heb nog een ijzeren pijp, dan nemen we een ketting slot en lassen we die gast met ketting aan die pijp vast....wordt lekker heet ook
|
|
|||
|
|||
Mensen die het niet eens zijn met de jury zul je altijd blijven houden. In een land als Nederland zijn in bepaalde klasse weinig concurentie en in bepaalde klasse uitgesproken mooie auto's die het dan ook bijna altijd winnen als ze aanwezig zijn. Deze auto's kun je bijvoorbeeld alleen toelaten in een bepaalde Topklasse. Hierdoor krijgen andere mensen ook is een keer een kans. Want er is volgens mij niets leuker als ook een keer een prijssie winnen met je eigen auto waar je hele ziel en zaligheid in zit.
|
|
||||
|
||||
Het hele prijzen verhaal is nooit te volgen,ik heb jaren overal prijzen gewonnen en soms hoorde ik ook vaak "Oh daar heb je hem weer " en dat er soms vriendjes politiek is zal ik ook niet ontkennen,alhoewel wij op onze eigen meeting daar absoluut geen gehoor aan geven.
Maar het afgelopen jaar heb ik op geen enkele meeting ook maar een 1,2 of 3de prijs gewonnen,dat kan je vreemd vinden als je altijd bovenaan hebt gestaan maar je ziet nu dat clubs andere mensen ook een prijs "Gunnen"en dat heeft dus niks met afwerking of een staaltje techniek te maken. Bij ons op de meeting wordt er erg gelet op de afwerking en de techniek die is toegepast,een auto met veel zelf gefabriceerde onderdelen zal hoger scoren dan een auto die is opgebouwd uit de autostyle gids. Wij respecteren het handwerk en creativiteit die is gestoken in een auto,en dus niet wie de eigenaar is. Ja,vaak zijn dat de engelse op onze meeting maar daar kan je ook helemaal niks op inbrengen,dat is ook vaak super kwaliteit en wij zouden nooit een andere auto laten winnen omdat een mooiere auto vorig jaar ook al de eerste prijs had.wat overigens wel bij "Alles vw" gebeurt. Het gaat gewoon om de totaal som. |
|
||||
|
||||
Quote:
Golf4 front?
|
||||
|
||||
Quote:
Hele neus, toch? Kwam dacht ik van een Golf 4 Cabrio af als ik me niet vergips. Maar ik snap wel wat je bedoelt.
|
||||
|
||||
Ik vond het erg leuk om een beker te winnen op de eerste dub05 meeting met mijn jetta 1.Omdat ik het helemaal niet had verwacht en omdat het mijn eerste en enige 1e prijs is.Ik heb me nooit ingeschreven voor show en shine omdat ik voor de gezelligheid naar een meeting ga en niet om een beker op te halen.
Maar het is idd wel een stukje waardeering voor je werk. Maar voor mij persoonlijk hoeft een meeting geen prijzen te hebben. Het hangt voor mij persoonlijk meer samen met aan de ene kant de kwaliteit van de auto's die er komen en aan de andere kant de mensen die er komen. Ik kijk dan vaak naar het jaar ervoor en bepaal dan of het nog de moeite is om te gaan. Geen bekers dus en ja ik ben erbij. |
|
||||
|
||||
Ik hoop aankomend seizoen een paar meetings te gaan bezoeken met de GTI, en zou het best leuk vinden als ik in de prijzen zou (mogen) vallen.
Bekers: JA !!
|
||||
|
||||
Ik ook! Ik kan wel zeggen JA, maar ik krijg op deze meeting iig geen beker
|
||||
|
||||
doe het gewoon net zo als ranst in 2005,
goedkope koffiemokken laten bedrukken met bijvoorbeeld "dub05 meeting 2008" Krijgt iedereen een koffiebeker bij aankomst, das pas een handige beker dan ook, goed voor jaren koffieplezier zomaar een idee
Ex rides, polo g40 op th-tjes, 6n op vergulde gouden image hoepels, vento g60 unfinnished project, 61 ragtop empi look, 07 Leon plat en zwart, 08 Jetta, en nu een Lexus is220 d business luxury....oelala something went wrong :-) |
|
|||
|
|||
Quote:
Ja, maar die kun je weer vrij makkelijk omkopen Krijg je daar weer gezeur over. |