|
|||
|
|||
Poedercoaten
ben op zoek naar een adre voor het poedercoaten van autovelgen lieft in omgeving rotterdam alvast bedank groetjes erik
|
|
||||
|
||||
Er is de laatste tijd best veel over het coaten van velgen gepraat hier op 't forum.
Gebruik de search even, misschien (waarschijnlijk) dat dan wel het een en ander wat meer duidelijk is.
|
|||
|
|||
Quote:
bedankt voor je antwoord |
|
||||
|
||||
PCW in De Lier misschien?
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Ik vroeg me laatst af of aluminium velgen ook te poedercoaten zijn... Ken da?
|
||||
|
||||
Quote:
Tuurlijk |
|
||||
|
||||
Quote:
Moet jij me toch eens aluminium velgen laten zien....
|
||||
|
||||
Quote:
Ik nam aan dat hij gewoon licht metaal bedoelde? |
|
||||
|
||||
Licht metaal is Aluminium. Of word ik nou gek
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nee maar aluminium is wel lichtmetaal
|
||||
|
||||
Quote:
Ik wil deze winter ook mijn 18" BBS RX-en laten poedercoaten... We rollen nu op mijn standaard 17" Phoenix wielen met winter rubber, dus tijd zat. Uiteraard is dit een prima suggestie... De Lier.. Enig idee wat die gasten ongeveer rekenen? En heeft iemand een idee wat "normale" prijzen zijn om velgen te laten coaten ? Er zwerven zo veel prijzen over het net, het begint met 35/40 Eu per velg, maar ik zie ook prijzen voorbij komen van 85/100 Eu per velg. Ik heb altijd geleerd goedkoop is duurkoop, maar gaat dat ook bij deze op ?