|
|||
|
|||
Coole topic!
|
|
||||
|
||||
Stoere vondst Sander! Moet zeggen dat ik toch wel een beetje nog sceptisch tegen deze golf over sta. Kan zijn dat het daadwerkelijk een april 74 golf is en zou dat ook erg stoer vinden! Maar aangezien het een import kenteken is vind ik het enige van betekenis het chassisnummer. De RDW neemt soms maar wazige dingen over in de papieren die van geen kant kloppen (weet ik uit ervaring). De type 136 is een rechts gestuurde 1303 volgens mij.
Hou ons op de hoogte, vind het zeer interessant....maar dat wist je al
|
||||
|
||||
Kuch.. kan niet is niet..
32-YA-69 is een import kenteken.. en daar gaat de datum van eerste toelating wel vaker fout. Gloof mij nou maar: 't is geen bijzonder vroege golf. Op de duitse papieren staat namelijk ook een datum 'eerste toelating', maar die heeft geen betrekking op specifiek die auto, maar op 'dat specifieke model'. D'r is dus wel ooit een golf geweest die op die datum voor 't eerst werd goedgekeurd (pre-productie voorserie ding). Bij de RDW is gewoon een foutje gemaakt bij het invoeren: datum eerste toelating overgenomen als de nederlandse versie: datum eerste toelating van specifiek die auto.
|
|
||||
|
||||
@Sjampoo: misschien begrijp ik je nu verkeerd, maar ik heb 3 keer een Golf 1 vanuit Duitsland ingevoerd, in alle 3 de keren kwam de datum eerste toelating bij de Duitse en Nederlandse papieren exact overeen, ze waren wel alle 3 van het modeljaar 1983 moet ik erbij zeggen.
|
||||
|
||||
In belgië isser ook ergens een golf2 van het bouwjaar 81 dachtik, ook een foutje bij het invoeren.
|
|
||||
|
||||
verklaar die afwijkende achterkant dan eens? dat was namelijk wat mij in eerste instantie opviel, niet de oudheid van het kenteken...
ik zal vandaag met fototoestel die kant op. hopen dat hij weer te spotten is...
|
||||
|
||||
Quote:
( oa een zwarte m3 deze week)
|
||||
|
||||
Quote:
In nederland is er een Polo Coupe met datum eerste afgifte 1981.. Best knap voor een auto die toen nog niet eens bestond (1983ér model). Afwijkende achterkant: prima. Eerst zien, dan geloven. 20-07-1981 RDW quote: Quote:
|
|
||||
|
||||
Dat is wel handig dan, paar jaar eerder wegenbelastingvrij rijden
|
|
||||
|
||||
Quote:
hmm, verklaar je nader richard, ik vat em ff nie... Quote:
ik geloof ook niet dat jij daadwerkelijk bestaat, ik heb je nog nooit gezien Ben er zonet al even langs geweest maar hij stond er niet. straks nog een poging doen!
|
||||
|
||||
Ik weet ook een golf 3 uit 1983, moet eigenlijk 1993 zijn, wel relaxed een golf 3 die bijna belastingvrij is
|
||||
|
||||
Dit is 'mijn' achterkant, zoiets Sander?
(ff klikken) Wat ook wel een optie is....kan iemand de meldcode achterhalen? Dan weet je al wat meer...
Last edited by Split52 : 20-12-2007 at 18:16. |
|
||||
|
||||
gaat die regel dan op ja? als er een typ fout is gemaakt dat je auto dus eerder belasting vrij zou kunnen zijn? of trappen die geldtrekkers (belastingdienst) daar niet in?
|
||||
|
||||
Ja hun weten dat niet dat ze die fout hebben gemaakt, dus dan zit dat automatisch in het systeem, dus als jeje mond houdt heb je geluk
|
||||
|
||||
ik ben er vandaag 2x op uit geweest maar heb hem helaas niet zien staan. dit weekend weer een poging ondernemen.
|
||||
|
||||
Quote:
we waren an de week er met een e30 m3 om in te voeren
|
||||
|
||||
oooow maar ik had deze mk1 niet bij de RDW gespot richard. maar we moeten geloof ik eens even bijpraten? e30 m3? mjammie! zie je!
|
||||
|
||||
Quote:
Ik ben benieuwd naar je topic
|
|||
|
|||
je word gewoon gejellerd door de rdw dus
maar et lijkt er onderhand op dat elke golf 1 hier iets bijzonders heeft........in zijn historie
|
||||
|
||||
het wordt wel eens tijd voor een foto hier he? :s