|
||||
|
||||
schuuropruiming golf2 en corrado
mijn ouders vonden het tijd dat ik de schuur maar eens op moest ruimen
hierbij wat ik heb: strakke klep golf2 moet nog een klein stukje afgeplamuurd worden 60 euro originele veren corrado 75 euro sportstuurtje inclusief naaf golf 2 dunne stuuras 60 euro kompleet corrado dash inclusief bekabeling en kachel 125 euro golf 2 GTI dash met chrome bies 45 euro corrado oud type grille 20 euro golf 2 GTI hemel + hoedenplank steunen met gordels verkocht corrado schuifdakje zonder rails ld7y 25 euro corrado G60 stuur dunne stuuras 25 euro tellerbak polo 1 stekker aansluiting 15 euro sportstuur met naaf golf 2 gloednieuw 5 minuten in de auto gezeten 60 euro achter ruitjes golf 2 getint met rubbers 50 euro cupspiegels golf 2 25 euro originele spiegels golf 2 nieuw type zilver/grijs 20 euro bonrath cupspoiler corrado onder voorbumper vr6style 50 euro compleet golf2 front 30 euro powerfilter komt uit een corrado 25 euro prijzen zijn vraagprijzen goed bod welkom en nog veel meer zie de foto's http://www.mijnalbum.nl/Album=ZROCVNON wil je iets hebben stuur een berichtje met je bod alles is af te halen in steenbergen NB Last edited by Decorrado : 25-11-2007 at 18:11. |
|
||||
|
||||
Kheb wel interesse in je hemel met zonnenkleppen!!!!!Wat moet je daar dan voor hebben?????Gordels en hoedenplanksteunen heb ik al......
greetzzzz
|
|||
|
|||
@blomdegekste: als de gordels compleet met alle afdekkapjes zijn mag je die wel naar mij sturen
|
|
||||
|
||||
deuren motorkap en standaard achterklep + gti grille verkocht
Last edited by Decorrado : 17-11-2007 at 12:16. |
|
||||
|
||||
schup
|
|
||||
|
||||
waar zijn die 3 gaats velgen van?
|
||||
|
||||
die zijn van een scooter staan toevallig daar bij in zijn van een malaguti firefox
|
|
||||
|
||||
Als je die verbrede stalen velgen ook verkoopt zou ik daar even de prijs van in je topic zetten. Daar is altijd wel vraag naar.
|
||||
|
||||
ik heb er helaas maar 3 velgen van die verbreed zijn
2 originele 2x 7,5j 1x 8,5j mag weg voor 100 euro alle 5 de velgen |
|
||||
|
||||
schup
|
|
||||
|
||||
hemel+ hoedenplank steunen verkocht
|
|
|||
|
|||
grill
beste,
ben opzoek naar een grill voor golf 2, met enkele lichten , en met vw teken. en die wielkassen die je hebt liggen welke kleur is dat? grtz |
|
||||
|
||||
ik heb wel zo'n grille liggen ik weet alleen niet hoe de bevestigingspunten zijn
en ik heb alleen nog een rechter spatbord in de kleur blauw |
|
||||
|
||||
het tweede stuur dat je tege kom bij de foto's...pas da op n golf 2?
|
|
||||
|
||||
Die veren op de foto zijn zeker de veren voor een corrie, en niet toevallig van een golf 2 gti? (past dat gewon onder een golf 2 1.6 automaat én dan ligt ie toch iets stugger en lager? )
|
||||
|
||||
voor zover ik weet past dat gewoon onder een golf 2
zijn inderdaad van een corrado |
|
|||
|
|||
zitten er ook stabilisatiestangen bij de cupspoiler van bonrath ??
en wat voor aansluiting zit er op het powerfilter (zit er evt. een adapterplaat bij) ? |
|
||||
|
||||
stabilisatiestangen?
is gewoon zoals je hem op de foto ziet aansluiting van de powerfilter durf ik niet te zeggen deze zat op mijn corrado toen ik hem kocht |
|
|||
|
|||
voor mij is een cupspoiler een vlakke plaat die vastzit onder de bumper met aan de voorzijde 2 stabilisatorstangentjes. (zie foto's)
|
|
||||
|
||||
dit is een lip maar volgens de bonrath boeken is het een cupspoiler
|