|
||||
|
||||
boxen in deuren van vento
ik wil graag mijn boxen in de deuren van mijn vento aansluiten maar nu zit er in het deurpaneel zelf wel bedrading maar verder kan ik achter mijn dashbord geen draden vinden die dezelfde kleuren hebben.
weet iemand of de kleuren achter het dashbord anders zijn? in de deur zijn ze links en rechts iig allebei blauw met grijs(streep) en bruin met blauw(streep) alvast bedankt |
|
|||
|
|||
zit er geen stekker meer waar jou radio in komt ?
dat is toch gewoon plug en play ? zeker voor . |
|
||||
|
||||
nee toen ik de auto kocht lagen er jammer genoeg alleen nog maar een paar draadjes. heb voor achter al nieuwe draden getrokken maar hoop niet dat dat voor die boxen ook moet.
|
|
|||
|
|||
moet je ff kijken in de overgang van de deur de auto in aan de kant van de zekering wat voor kleur hij daar heeft..
|
|
|||
|
|||
Quote:
Snap je niet dat mensen die stekker er af knippen Maar zo veel werk is dat toch niet ...stuk minder werk dan naar achter teminste .... Quote:
das ff een puzzel met die stekker .. in die tijd trek je ook een kabeltje .. Last edited by voklswien : 09-12-2007 at 16:56. |
|
||||
|
||||
dat soort mensen snap ik idd niet.
probleem voor de voordeuren is dat je niet echt lekker bij die doorvoer naar de deuren kan komen. heb het idee dat ik dan heel erg veel dingen los moet halen. niemand ervaring met draden trekken in een vento?? |
|
|||
|
|||
in het hart van je stekker zit een punt waar een draad door kan
hier moet je ff een gat in maken die kan je er uit ( boren , drukken met scherp voorwerp ) halen daar kan een behoorlijk draadje door zo had ik het wel bij de vento teminste |
|
||||
|
||||
owkee bedankt voor je antwoord. ga morge waarschijnlijk weer verder met de auto. hoop dat het weer het ook toelaat
|
|
|||
|
|||
kijk maar ff .
soms loopt er ook een lijding door voor de cv dan moet je net iets daar boven en gatje boren ( let op dat je geen draad raakt ) er is dus wel ruimte maar die moet je zelf ff maken dit is in mijn optiek de netste manier . |
|
||||
|
||||
er loopt idd een slang van de cv. ga het morge gewoon proberen en kom er denk ik wel uit. bedankt iig
|
|
||||
|
||||
ik heb destijds van narigheid maar alle kabels opnieuw getrokken.wel een zaterdag aan besteed maar ok gelijk vervangen door nieuwe.
|