|
|||
|
|||
Mag dicht is verkocht
Wegens auto van de zaak te koop
Volkswagen Golf GTD special 1.6 GTD (Turbo diesel Intercooler) 59kw Bouwjaar: 02-1991 Kleur groen 360000km gedraaid extra's: 15 inch Borbet T lichtmetalen velgen met goede banden Donkere Hella achterlichten Dikke G60 Bumpers Verder de nodige gti opties als zwart hemel met orgineel schuifdak. recent vervangen: Accu (1 week oud met 2jr garantie) Wiellagers achter Motorsteunen (3x) Grote beurt incl gloeipluggen en olie- en luchtfilter (K&N) Draagarm rubber voorzijde Minpunt: Interieur is niet gaaf meer Prijs €1400 euro incl. nieuw apk voor de foto geilen onder ons auto komt rond 15 december beschikbaar Last edited by borisgti : 15-12-2007 at 23:25. |
|
||||
|
||||
Wat kost deze aan wegenbelasting p/m?
|
||||
|
||||
Kun je zelf vinden via www.rdw.nl of via www.autoweek.nl.
|
|
|||
|
|||
is per provincie verschillend
voor NH is het 60 euro verbruik is overigens 1:18 - 1:24 |
|
|||
|
|||
Quote:
deze heeft alleen stuurbekrachtiging (was ik vergeten erbij te zetten) |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik betaal, voor mijn GTD 50 euro wegenbelasting per maand. En 33 euro aan verzekering! Ik kom uit Twente. Nette GTD zo op de foto. En helemaal geen gekke prijs! |
|
|||
|
|||
maar weer ff onder de aandacht brengen
|
|
||||
|
||||
Mss een baan switch doen...
En dan moet ik weer autooke erbij hebben... Dus houdt hem in de gaten!!! grtz..Vic
|
||||
|
||||
kan ik mun jetta der op inruilen?
|
|||
|
|||
Quote:
Die green mean infinity show car mot er 1 kwijt 6 is toch echt te veel |
|