|
|||
|
|||
Yordy, Pirelli wielen!!!!
Ik ben sinds 1,5 maand in het bezit van een Golf 1 met 168.000 km. op de teller en met een 1,5 liter motor en een 5 bak. De Golf is verlaagd m.b.v. een schroefset. Ik heb van een mede VF lid een setje gepolijste 14 Inch. Pirelli wielen gekocht en zal ze er snel onder zetten om wat foto's te maken.
Zoals ik hem heb gekocht (sportuitlaat is vervangen voor een originele demper). Shot at 2007-10-28 Zoals hij er nu bij staat. Shot at 2007-11-29 Last edited by Yordy : 11-08-2008 at 20:11. Reason: Golf II 1984. |
|
||||
|
||||
leuk golfje, alleen die blauwe platen...
|
|
||||
|
||||
Mooie MK1, ben benieuwd met de pirreli's er onder
Gr Lars
|
||||
|
||||
Leuk golfje, lekker rood.
Zou alleen dat plakboek op je zijruit verwijderen, doet een beetje afbreuk aan die mooie auto.
|
|||
|
|||
Code:
Klopt, deze komen bij Tjeerd weg. |
|
||||
|
||||
Ik vind die ATS classics ook niet verkeerd Even ter info; welke banden maat ligt daarop?
|
||||
|
||||
Welkom, mooie golf 1!
Quote:
I agree, vind het helemaal niks een volgeplakte zijruit! |
|
||||
|
||||
Welkom !!!!
Vlot die stickerzooi eraf en een paar gele platen erop en je hebt een supernet golfje !!! Mooie kleur ook !!!!!!! Groeten, LRR
|
||||
|
||||
Leuke auto, en inderdaad de stickerzooi weg en gele platen erop . Verder nog plannen met deze auto?
|
||||
|
||||
Ziet er netjes uit
Veel plezier hier en met de auto |
|
|||
|
|||
Vandaag even de Pirelli's (Tjeerd bedankt) er onder gezet en gelijk foto's gemaakt. De velgen gaan er morgen weer af en komen er in het voorjaar weer onder en dan wordt hij gelijk wat dichter naar het asfalt geschroefd. Volgende week krijgt de Golf groot onderhoud en dan is hij klaar voor de winter.
Shot at 2007-12-08 Shot at 2007-12-08 Shot at 2007-12-08 |
|
||||
|
||||
stond de golf vandaag bij de BP-kuipersdijk geparkeerd?
volgende keer ga ik ff kijken, velgjes zijn top. |
|
|||
|
|||
Code:
Nee, dat was ik niet, maar er rijdt volgens mij nog een Golf 1 rond in Enschede in deze kleur. |
|
|||
|
|||
Wow wat een mooie golf! Zeker zo op die pirelli's!!!
Mmm marsrood is toch ook wel heeeel erg mooi! |
|
||||
|
||||
zoo dan, zo'n moet ik ook hebben .. perfect!!!
intresse in een hele mooie jetta mk1 |
|
||||
|
||||
Hey Yordy, leuk te zien dat je nu ook op VF bent 'geariveerd'
De wielen staan super op je auto! Veel plezier ermee. |
|
||||
|
||||
Welkom hier.
Heel mooi Golfje. Ik vond alleen die ATS-en veel mooier staan, en deze bandjes zijn me ook wat te iel voor de auto.
|
||||
|
||||
Mooie mk1, Welkom!
|