|
||||
|
||||
d@nieldek
ik ben daniel dek
woon in gorredijk rij in een jetta 2 uit 87 het is een oldscool style hij is miss bij jullie wel bekendt te minste bij een paar van jullie hahha hij staat op de site ben even op de meeting in heerenveen geweest het is een rooie heb een raamvenster op de achter raam hahah verders kamei voor bumper luchthappeer op moterkap ook deze en mijn spoiler is kamei en heb de luchtgeleiders bij mijn zij ramen weer terplaatse hahah hij wordt in januari gespoten en klaargemaakt groeten daniel p.s foto's volgen jetta komt orgineel uit hardegarijp bij 1e eigenaar weg hahahah |
|
||||
|
||||
welkom ben benieuwd naar de foto's
|
|
||||
|
||||
hèhè, eindelijk meld ie zich hier eens aan . Vind deze jetta echt een toppertje, helemaal 80's . Mooi zo houden die bak
|
||||
|
||||
Quote:
Deze: 'k zou overigens de tribal er nog wel ff afhalen
|
||||
|
||||
welkom hier..
wat is dat voor voorbumper?
|
||||
|
||||
Welkom
Leuke Jetta met details die je nooit ziet Reed hier veel in Burgum en omstreken rond.
|
||||
|
||||
ja dat is hem
hij is reeds verlaagdt en de raamschermen zitten er ook weer op hahahh zou zo nie weten welk type bumper het is domi wist het wel heb er ook nog een paar 13 inch bbsjes bij gekocht die er nog onder moeten hij wordt van de zomer op nieuw in kleur gezet en alles wordt weer strak gemaak ben nog wel benieuwd naar de foto's van iemand die naast de vorige eigenaar woond miss kan hij die krijgen hahha zou leuk zijn groeten daniel |
|
||||
|
||||
Quote:
als goed is ein januari zal er in januari mee beginnen maar zal eerst even een vervangen vervoer voor regelen moet toch naar leeuwarden kunnen elke dag hahah maar das wel de bedoeling |
|
||||
|
||||
Quote:
oow oke ga je weer g60 ophalen leuk man na jmmr dat die golf 1 al weg is maar ja nog gefeliciteerd he met de kleintjes |
|
|||
|
|||
toch wel anders jammer dat de stikkers er af zijn ...... |
|
||||
|
||||
ja jammer van de stickers, maar mooi dat die enorme reflectoren weg zijn.
|
||||
|
||||
ja stikcer zou ik er ook wel weer op willen hebben maar hij moest er af om dat mijn auto gespoten wordt maar ook was deze sticker gedeeltelijk stuk zou wel is willen weten of ze nog te krijgen zijn hahah zal van de week wel even bij de vw dealer kijken hahahha
|
|
|||
|
|||
zou eens bij een ype kramer of zo in een stoffig hoekje gaan kijken
bij de dealer geef ik je wijnig kans Quote:
presies er moet z'n groene baan op met groote letters JETTA en even een oud type grille er in Last edited by Alberto : 23-12-2007 at 13:09. |
|
||||
|
||||
dat zou idd kunnen hah je weet het nooit maar heb ondertussen wel paar details terug geplaatst maar verders weet ik nog nie wat ik ga doen eerst het spuiten maar en dan kijken voor die sticker als goed is kan ik het nammelijk bestellen via mijn baas hahh werk bij schade bedrijf en die bestelen ze ook wel
|
|
||||
|
||||
leuk ding. was jij gisteravond bij de mac in drachten?
|
|
||||
|
||||
Quote:
ja dat was ik klopt moest een een he hahaa |
|
|||
|
|||
hee jonge heb je toch nog gevonden op het forum :P
De tribal zit er ook nog steets op he:P zet er eens wat foto's op wat er tot nu toe aan verandert is. Em hoe je de schade gemaakt hebt Gr Robbert |
|
|||
|
|||
ja klopt ziet er ook wel leuk uit
Als die gespoten is ziet hij er wel stuk beter uit |
|
|||
|
|||
hahah
we zien het wel hoe die auto word |