|
||||
|
||||
Heel vet, Jens!
|
||||
|
||||
Quote:
Mooie winterlook en nog steeds een mooie auto zo staat die van mij er nu bij, afgelopen donderdag het wintersetje gemonteerd
|
||||
|
||||
Ik denk maar gewoon zo.
|
|
||||
|
||||
Zo rijd me vriendin met de vento tijdens de winter
De classicline's liggen in de schuur netjes opgeborgen en de Porsches liggen bij de polijstboer En zo rij ik met de golf tijdens de winter |
|
|||
|
|||
dit is mijn winterlook zwarte cup velgen met rood randje 195-50-15 bridgestone turanza's
|
|
|||
|
|||
Alst mee zit zaterdag even bezig met de winterlook !
|
|||
|
|||
dit was mijn winter look
|
||||
|
||||
Dit is mijn winter look oftewel winter auto:
Het vrouwtje rijd er weer zo bij deze winter:
|
||||
|
||||
Alles is betrekkelijk...
Zomervelgen, wintervelgen; het zal allemaal wel!
Hoewel Piet P. dit jaar een strenge winter heeft voorspeld , kennen wij geen ècht strenge winters meer in Nederland, toch? Ook de dealers hebben sinds enkele jaren een koop-nu-een-extra-setje-velgen-met-winterbanden-tik... k-tsjing! Maar het is allemaal natuurlijk wel een goed excuus, om de look van je wagen 'af en toe' te mogen veranderen! Ik rijd voorlopig nog op m'n Parabooltjes, maar ook IK (wie niet?) ga over een tijdje stalen 16" Golf IV-velgen laten verbreden en MATZWART spuiten. Dat noem ik dan maar het 'wintersetje'; het beestje moet toch maar een naam hebben, hè..., maar misschien gaan ze er dan pas met Pasen 2008 onder! Vooralsnog (zeker tot februari) zó dus! (de VAG 16"-steelies krijg ik van een collega, die een ander type Audi TT-velgen heeft gemonteerd; weet iemand toevallig de J en ET maten van deze 16"-'s?)
VAG-PAST: MkII 1.3 'KAMEI X1'/MkII GTI 'Edition One'/ Vento 2.0 GT/ Corrado G60/ MkII GTI 'Fire and Ice' Corrado 2.0 16V(9A) moonlightblue/Passat variant 35i B3 (1.8 ABS) 'Arriva'>'KAMEI X1' PRESENT: Skoda Octavia 2.0 1999 |
|
||||
|
||||
De MIVW Caddy in wintermodus, fully loaded, down and dirrrty
|
||||
|
||||
beetje wassen voor goede reclame
|
||||
|
||||
Zo,
|
|||
|
|||
zo vandaag de variant ook maar weer even winter klaar gemaakt.
de velgen deze keer maar matzwart gespoten en de auto lekker vies hahah de golf 1 laat ik mooi zo, zou er de zelfde velgen als nu onder doen maar dan alleen in originele j waarden alleen dan kon ik niet sturen en wil hem niet omhoog draaien. dus dan zo maar houden rij toch niet veel. en de rooie staat mooi onder het kleed in het hok te wachten tot ik hem aanpak hahaah totzo ver de winterauto's |
|
||||
|
||||
Zo kom ik voorlopig onze zachte winter wel door
De corrie gaat weg en er komt een golf 2 GTD in de plaats. Hier mogen dan de classiclines onder voor de winter en de cabbie mag naast de sc onder 1 doek op stal.
|
||||
|
||||
15" Renault Clico met 185/55x15 winterbanden .. de KW set in combinatie met 14" staal rijdt zwaar k*t, vandaar dit maar.
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
|
||||
|
||||
Ruurd; ik hoop dan dat ie 5 meter verder naar achteren staat en jij lekker op je fiets zit Wat een nette auto (op dat kleine kusje linksvoor na)!
Edit; Tot m'n verbazing zie ik dat mijn wintermodes er nog niet tussen staat Gewoon zo waarschijnlijk (15 inch Corry staal 195/45). En de jetta gewoon op origineel staal
'11 Polo 6R bluemotion TDI '05 BMW 130i trackday '93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD '91 Golf Syncro Country '89 Daihatsu Feroza '86 Passat Variant Syncro Last edited by Gijs : 02-12-2007 at 23:14. |
|
||||
|
||||
Hier mijn winterlook voor 2007/2008
Het zijn 18 inch Kahn velgen geworden , misschien blijf ik er zomers nu ook wel oprijden , en zie ik volgend jaar wel weer voor andere velgen voor de winter |
|
|||
|
|||
Quote:
otto zijn wielen gekocht jochie ik ga voor zeker heid laat die meter sneeuw maar komen |