#101
|
|||
|
|||
haha, dan heb ik niks gezegd excuus mibo!
|
#102
|
||||
|
||||
pim egt een super project!!!
|
#103
|
||||
|
||||
[QUOTE=MellyVille]haha, dan heb ik niks gezegd excuus mibo![/QUOTE
geen probleem hoor ik had het zelf niet eens door haha zo goed ben ik niet met de pc |
#104
|
|||
|
|||
maar een golf 2 vr6 krijg je nog wel gewoon op kenteken.
__________________
|
#105
|
||||
|
||||
Quote:
hoi ja hoor das geen probleem |
#106
|
|||
|
|||
Als je wat dingen aanpast met de stand van de wielen en met wat gewichten en dan goede dempers en wielen gebruikt kan je dan niet erg veel goed maken aan het weggedrag?
|
#107
|
||||
|
||||
hoi ik heb echt van alles geprobeerd er hangt gewoon teveel gewicht voorin om hem goed snel de bocht om te zetten maar ik zou zeggen probeer het
is al een aantal jaren geleden dat ik het zelf heb gedaan mischien zijn ze nu soepeler mvg mibo |
#108
|
|||
|
|||
Hey even een vraagje...Wat heb je allemaal aan moeten passen voor het mk3 dashboard?
Ik ben zelf bezig met een caddy mk1 waar een AFN motor in komt en zou daar graag een mk3 dashboard in willne hebben. |
#109
|
||||
|
||||
veel draadje omleggen draden aanpasen soldeer werk en de achterkant pas maken stukke afhalen aan de raam kant neem ik aan
ps mooie golf 1 vr6 aleen waarom heb je de motor en motor ruimte neit even schoongemaakt voor de rest keep up the good work |
#110
|
|||
|
|||
Quote:
Komt een golf 3 motor in heh....draden aanpassen is dan minimaal, alleen verlichting e.d. |
#111
|
||||
|
||||
Als ik ook wat zeggen mag:
Als je bij die RDW keuring nou mooi is wat contragewicht achterin legt dan zou je dus minder problemen hebben met het extra gewicht voor in. En moet die keuring niet zo'n probleem zijn dacht ik zo.
__________________
Golf in Schaapskleren |
#112
|
||||
|
||||
edit:Als je bij die RDW keuring nou mooi is wat contragewicht achterin legt dan zou je dus minder problemen hebben met het extra gewicht voor in. En moet die keuring niet zo'n probleem zijn dacht ik zo.
geen slecht idee maar hoe werkt dat met dat kenteken dan |
#113
|
||||
|
||||
jaja, gewoon wat betontegels achterin... dat gaat vast niet opvallen.
Gewoon je tank helemaal aftoppen, is ook weer 40kilo extra achterin
__________________
v40 d4 r-design 2014 Volvo 244 gl 1978 Volvo 780 Bertone 1987 Mini 1275 1977 Mini 1000 1987 |
#114
|
||||
|
||||
Quote:
wat je nog zou kunnen proberen is de auto te laten uitwegen bij een bedrijf die ook race auto's voor het circuit afstelt voorwaarde is dan wel dat je een schroefset hebt ze verdelen de veerdruk dan zo dat ie op alle wielen evenveel druk heeft (beetje ingewikkeld maar ja) mischien dat het dan wel lukt eventueel met voor en achter verschillende veren(druk) toen ik ze bouwde kon je bijna nergens terecht voor het uitwegen of het was heel duur tegenwoordig kan je het bij verschillende bedrijven laten doen contra gewicht erin helpt niet helemaal niet achterin heb ik toen ook geprobeerd doormiddel van buizen gevuld met lood de auto werd dan helemaal onbestuurbaar als je hard de bocht inging ik denk dat uitwegen een goede optie is ik heb het ook laten doen bij mn cabbie g60 en ik moet zeggen na het uitlijnen en uitwegen van de auto reed ie echt super en stuurde net als een kart als de golf 1 20vt klaar is laat ik hem ook uitwegen en pim nogmaals super project Last edited by mibo motorsport : 22-11-2007 at 01:52. |
#115
|
|||
|
|||
bedankt voor de reacties dus jullie denken wel dat hij naar de rdw ik nederland kan?
|
#116
|
||||
|
||||
Quote:
Uitwegen van een auto doe je niet dmv verschillende veerstijfheden! Gewichtsverdeling van de auto blijft immers gelijk. Druk op voortrein/achtertrein ga je daar niet door veranderen. Waarom zouden de Japanners anders zo ontzettende veel tijd in het ontwerp van de MX-5 gestoken hebben om een gewichtsverdeling van 50/50 te krijgen? Dat is niet achteraf even zomaar in te stellen... Het is wel mogelijk om je gewichtsverdeling aan te passen (met een beperkte reikwijdte) door je rijhoogte achter/voor te veranderen. Daarom kan je met een schroefset wel "spelen" met je gewichtsverdeling. Veerstijfheden/dempingcoëfficienten zijn alleen van invloed op het dynamische gedrag van de auto. Een Golf1 ga je nooit op een gewichtsverdeling van 50/50 krijgen, vooral niet met een VR6 voorin. (zonder trucjes met gevulde buizen etc.. )
__________________
v40 d4 r-design 2014 Volvo 244 gl 1978 Volvo 780 Bertone 1987 Mini 1275 1977 Mini 1000 1987 |
#117
|
|||
|
|||
Quote:
|
#118
|
||||
|
||||
bel maar eens met autobedrijf tempel in ter apel die kan het je haarfijn uitleggen
of met willy meulman wegliggingspecialisten met circuit ervaring die zullen er toch wel verstand van hebben |
#119
|
||||
|
||||
Quote:
Geen bedrijfjes die dat doen ergens in het zuiden van t land??
__________________
Mijn project, '77 audi 50 Quote:
|
#120
|
||||
|
||||
Quote:
wordt ook hier niet bedoeld met uitwegen, wij hebben de oettinger destijds ook laten uitwegen en dan heeft met de druk per ophangingspunt te maken. nergens word gesproken over een ideale 50/50 gewichtsdeling. uitwegen is dus iets heel anders. weggedrag was hierna fenomenaal. veerstijfheid aangepast en camber aangepast.
__________________
Quote:
BBB Build by Boekes Site - Custom Wheels |