|
||||
|
||||
Even voorstellen mijn mk1 cabrio
Bij deze wil ik me even voorstellen hier.
Ik rijd al vanaf mijn 18e vw en audi, ik ben begonnen met een golf 2 diesel en momenteel rij ik een Audi A4 TDI avant. Tussendoor nog een aantal vw's gereden o.a. een fire and ice, golf 3 GTD, polo g 40 Genesis en een golf 4 V5 (dit waren de leukste en de rest waren normale) Naast mijn daily's heb ik altijd een zwak gehad voor de golf 1, het is en blijft de mooiste golf wat ze ooit gemaakt hebben. Momenteel heb ik mijn vierde golf 1 cabrio, meestal had ik ze een jaar of twee en verkocht ze dan weer(autoverkoper, tja ) Mijn eerste cabrio was een zwarte '88 met creme leder hier heb ik helaas geen foto van, de tweede een groene '80 ook met creme leder met een DX blok en tittentacho, de derde een blauwe Etienne Aigner met 2H blok. Op dit moment heb ik een zwarte Sportline met 2H blok, dit is een blijvertje denk ik . Maar foto's zeggen meer dan woorden: http://www.mijnalbum.nl/Album=MBCQO4BP De laatste foto's zijn van hoe hij er nu bijstaat.
MK1 GLD 1980 MK1 Cabrio Sportline MK1 Cabrio Classicline Audi A4 TDI Seat Ibiza Last edited by bas74 : 23-10-2008 at 15:24. |
|
|||
|
|||
Welkom op het forum, mooie cabrio !!!
|
||||
|
||||
Mooie wagen ziet er ook uit als een blijfertje
welkom hier |
|
||||
|
||||
Mooie car inderdaad, maar alleen vind ik het oud type dash, klokken en spucknaf er niet zo inpassen, maar smaken verschillen natuurlijk
Iniedergeval welkom op het forum |
|
||||
|
||||
Oud type dash was van mijn groene uit 1980.
|
||||
|
||||
Welkom! En zo plaats je foto's hier: http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=8486
|
|
||||
|
||||
WoW, die is laag
|
|||
|
|||
Knappe wagen! Black = beauty!
Is dat de orginele motorkap die erin zit? |
|
||||
|
||||
@ Jaak: Dat is inderdaad de orginele motorkap.
Bedankt voor de leuke reactie's!!
|
||||
|
||||
Hee Bas, mooie cabby !!
Heb je er nu een edition interieur in zitten ? Groeten uit Beegden.
|
|||
|
|||
Heeej die Bas,
Eindelijk je visie verruimd naar Volksforum! Foto's plaatsen kan gelijk aan GolfCabrio.com. Je kunt zelfs hier een album aanmaken. Cabbie blijft mooi, zit het sportline interieur al in de cab? Gr Patrick |
|
||||
|
||||
@ Ralph en Patrick: Het sportline interieur zit er inmiddels in, ik ben alleen nog op de deurpanelen aan het wachten.
Als ze erin zitten zal ik wat foto's posten! Ralph, ga je binnenkort mee met een cabiorit??
|
||||
|
||||
Ik lees het nu pas, wanneer is die cabrio rit.
Groeten Ralph.
|
||||
|
||||
Er staat nog niks op de planning, maar dat is zo geregeld!!
|
||||
|
||||
Sportline interieur
Het sportline interieur zit erin!
En eindelijk alle losse onderdelen bijelkaar gekregen. En zo staat ze er nu bij: Sorry voor de slechte kwaliteit foto's, ze zijn met de gsm gemaakt.
MK1 GLD 1980 MK1 Cabrio Sportline MK1 Cabrio Classicline Audi A4 TDI Seat Ibiza Last edited by bas74 : 08-08-2008 at 23:12. |
|
||||
|
||||
mooie cabrio vind alleen het stuur wat minder...
|
||||
|
||||
Mooie cabbie!! Welkom op het forum
|
||||
|
||||
Even wat betere foto's gemaakt voordat hij aan de winteslaap begint:
|
||||