![]() |
|
||||
|
||||
![]() hey , heb een set raamrubbers gekocht voor chroom inleg! , tis voor 3 deurs , dus de 2 deuren heb ik de alu chroom lijsten bij , alleen voor de rubbers in de achterschermen en voor en achterruit heb ik alleen de rubbers , moet dus het chroom inleg en de verbinddingsstukjes kopen...
nu heb ik op het bekende programma gekeken , maar kan er niet goed wijs uit komen hoeveel verbindingsstukjes ik nodig heb , en geloof 3 rollen chroom? want zie op de foto dat bij het ene raam in het achterscherm 1 verbindingsstuk zit en bij de andere 2?? weten jullie wat ikprecies nodig heb?? grtz Eelco |
|
|||
|
|||
![]() voor en achterruit boven en onder een verbindingstukje !
en bij de zij ruitjes ook 2 (als ik het goed heb) aan de zijkanten ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() hmm dus 8 stuks , en 4 voor de alu stukjes??
|
|
|||
|
|||
![]() ja klopt, voor de alu lijstjes van de deuren heb je er ook 2 per deur nodig !
gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() en 3 rollen heb je nodig toch??
nog een vraag , passen die pezen ook in de originele bumpers van de golf 1?? |
|
||||
|
||||
![]() ow jah , en zijn al die verbinddingsstukjes hetzelfde , want ik ziedat het 2 verschillende nummers zijn voor de alu lijsten en voor in de rubbers??
|
|
|||
|
|||
![]() Voor de voor- en achterruit heb je er in totaal vier nodig. eentje onder, eentje boven. en dat ook bij die andere ruit.
De zijruiten bij een DRIE-deurs hebben slechts één chromen verbindingsstuk, in tegenstelling tot wat hierboven wordt gezegd. Je hebt dus nodig: 6 chromen verbindingsstukjes, 3 chromen rollen. en 1 rol verdeel je over 1 voorruit. de 2e rol over 1 zijruit en 1 helft van de achterraam, de 3e rol over de andere zijruit en de andere helft van het achterraam. de alu verbindingsstukjes zijn inderdaad anders. Die hebben geen clipjes aan de achterkant, terwijl de chromen dat wel hebben. Heb alle clipjes trouwens nieuw origi van VW nog liggen. |
|
||||
|
||||
![]() ok dan thnks , ga ik die ff bestellen!
maar passen die pezen ook in de bumpers?? grtz |
|
||||
|
||||
![]() nee
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
daarom staat er ook bij (als het goed is) ![]() gr. Martijn
|
||||
|
||||
![]() nou net bij vw geweest!
die pezen hebben ze niet meer en de clipjes ook niet!! mooi klote |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nee idd die clipjes niet meer. Das minder prettig. Die chromen rollen hadden ze vorig jaar nog. Wel jammer dat ze nu niet meer verkrijgbaar zijn dan! Probeer er via het forum of marktplaats of iets anders aan te komen dan. ik zeg je wel erbij: let op de prijzen. Vorig jaar kostten deze chromen rollen 14euro bij de dealer. Dat heb ik er toen ook voor betaald. De clipjes (6 alu's) = 25 euro (origineel classic parts) en de chromen clipjes (6 chromen) = 23 euro, origineel classic parts. Die krengen zijn duur! maar tijdens de techno classica in Essent kom je die dingen zeker weten tegen, daar heb ik ze ook gekocht! |
|
||||
|
||||
![]() henk van der veen adverteerd op watercooled.nl.
die verkoopt rollen en clipjes Last edited by Auke : 13-11-2007 at 20:18. |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Klopt, prijzen schijnen mee te vallen heb ik begrepen! |
|
||||
|
||||
![]() iemand van vw onderdelen assen verkoopt ook die rollen en clipjes tog??
|
|
|||
|
|||
![]() klopt 15,- per rol en klipjes 3,75 alles origineel vw.
en snelle levering. |
|
||||
|
||||
![]() idd , maar waarschijnlijk is dit in essen ook wel te koop??
nog even een vraagje , kun je die pezen voor de zijruit envoor en achter er later in drukken als de rubbers er al in zitten??? jawel tog?? grtz |
|
||||
|
||||
![]() Daar is een stukje gereedschap voor om het er gemakkelijker in te krijgen; een peestrekker .
Ik heb begrepen dat t belangrijkste is dat de omgeving en het materiaal goed warm is, dan is t flexibeller. heb ook gehoord dat t niet heel makkelijk is, dus suc6 ![]() Last edited by Auke : 17-11-2007 at 19:51. |
|
||||
|
||||
![]() maar het is wel te doen als de rubbers er al in zitten??
Quote:
|
|
||||
|
||||
![]() Volgens mij is dat idd de manier om t te doen, don't
![]() ![]() |