|
||||
|
||||
Snel weer eens wat nieuwe foto's plaatsen Arne!
Heb nog niet veel foto's gezien met schroefset icm deze velgen
|
||||
|
||||
Nog eens een foto dan met de dunne bumpers en nieuw voorfront. Hij komt voor nog wat lager. En ik moet idd een nieuwe kentekenplaat, heb een fazant vermoord met deze
|
|
||||
|
||||
Waarom geen 16V lip ?
|
||||
|
||||
Quote:
Ja ga effe lekker weg, that's soooo done. Ik weet alleen nog niet zeker of ik die zwarte pinkers wel zo goed vind staan...
|
||||
|
||||
Stoer ding !!!!!!!! Broodliefhebber !!! Complimenten
|
||||
|
||||
16V lip = 1.3
1.3 lip = 16V
|
||||
|
||||
Kheb eventueel nog wel witte glaasjes voor je, passen in een envelopje
|
||||
|
||||
Wat wil je voor de witte glaasjes hebben? En zijn ze origineel Hella? Ik vind dit stukken beter dan oranje iig.
Over de 16v lip, die vind ik echt SPUUGlelijk Plus dat je met deze een stukje lager kunt. Ik wil nog een smalle lamellen grille monteren icm nietheldere kruiskoplampen. De dikke Lancia wisser is er ook af en heeft plaatsgemaakt voor een BX arm. Staat beter icm dunne bumpers imo. |
|
||||
|
||||
Quote:
Een 1.3 komt niet echt vooruit, dus heeft ie ook niet zo veel bodemspeling nodig. En Arne, hoe heb je die keienvanger zo wit gekregen? Bij mij blijft er rommel in die putten van de tectyl zitten.
|
|||
|
|||
heeey....
jij moet de grote broer van Christian zijn ... kwam toevallig ff hier terecht...toen ik dat las over diej Manta van je kreeg ik al een vermoeden Daar heb k echt gruwelijke verhalen over ghoord! volop mooi ! Maare stijl gti-tje heb je trouwens,,, netjes dat je alles weer btje origineel maak,,gaa zo door! Doe chrit maar ff de groeten van me Ralph |
|
||||
|
||||
Quote:
Nieuwe imitatie gekocht (13 euro oid), originele was verzaagd voor de mistlampen in de dikke bumpers. Vervolgens tot p800 opgeschuurd, in de primer gezet en gespoten met een Motip spuitbusje. Het resultaat viel mij echt alles mee. |
|
||||
|
||||
Quote:
Zijn orgineel hella, zijn wel ietwat smerig op t moment maar zal ze nog even polijsten voor je zodat ze weer netjes zijn. 5 piek gooi ik ze op de post voor je
|
||||
|
||||
Mijnes nog maar es.
De laatste tijd heb ik het volgende aangepast: -andere motorkap -andere achterklep -seat ibiza 1 ruitenwisserarm ipv lancia ypsilon, staat beter bij dunne bumpers -happich windgeleiders 8) -originele hella's er in. Binnenkort moet er stevig aangelast worden...Sowieso een nieuw achterpaneel erin onder de bumper, nieuwe dorpels en wielkastrandjes onder achter en als het kan een nieuwe paraffaan plaat :S |
|
||||
|
||||
Zijn die dorpels zo slecht dan? Komt niet vaak voor dat er bij een 2 aan gelast moet worden.. Een ding is wel zeker; deze 2 is het wel waard
|
||||
|
||||
superdik, een wit gti'tje met dunne bumpertjes is vet!
|
|
||||
|
||||
Dorpels zijn maar aan een kant slecht, en op niet zo'n lang stuk, meer tegen de wielkastrand zelf aan, zou volgend jaar waarschijnlijk afkeur zijn volgens de keurmeester.
Mgoed, is er volgend jaar weer wat te doen zullen we maar zeggen. Heb al iemand gevonden die het wil doen dus dat is mooi Dit is de laatste week dat de auto op deze wielen staat, gaat voorlopig op 14" origineel GTI staal vanaf dit weekend, en ik ga een set BBS opknappen |
|
|||
|
|||
Hej arne,
Die smalle bumpers staan hem vet goed! Ik vind dat wit wel iets hebben, vooral met de gti gril. Ben benieuwd hoe die met de bbsen gaat staan! succes verder. _________________ Slow But Low |
|
||||
|
||||
hey arne,
zou ik deze toevallig einde van de week spotten mooi gti-tje is het *bn niet jaloers op het 16v logo*
|
||||
|
||||
Quote:
Die lip zorgt anders wel mede voor de koeling van je voorste remmetjes Als je een dunne of 8V Gti lip monteerd dan kunnen die wel es gaan piepen door de hitte...
|
||||
|
||||
Lijkt mij dat je daar met normaal straatgebruik niet zo snel last van krijgt.
|